Mumriken Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Hei folkens. Ikke akkurat denne delen av forumet jeg roter mest på så beklager om tråden er feilplassert. Jeg skal hjelpe min mor å bli slanke mengden kamerautstyr så tenker å oppdatere etterhvert. Har ikke videre peiling så jeg trenger hjelp til prissetting, særlig mtp at det er utstyr som er noen år. Selger gjerne kamerahus og objektiv hver for seg. Først ut er et Cannon EOS 20D (DS126061) med Cannon EFS17-85mm og EW-73B Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Det er objektivet som er verdt noe i den pakken der, det pleier å ligger på rundt 1500kr om det er i god stand. Kamerahuset er for gammelt til at det er noe særlig interessant, men du kan prøve deg på 2-300kr. 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Du kan også prøve å sjekke priser på bruktmarkedet til foto.no, men 20D er nok ikke lett å selge idag. Jeg brukte mitt 20D i en innbyttekampanje fra Canon og fikk mer rabatt enn jeg kunne forvente å få for huset, men det er noen år siden nå. 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Takker så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå