AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Hei, jeg er en 20 år gammel student som akkurat har flyttet til Oslo. Jeg ønsker å møte eldre kvinner, eller så kalte «MILF’S» (30-45år). Hvilken barer i Oslo er best for å treffe «MILF’S», og er det evt noen andre måter å møte eldre kvinner på i Oslo? Setter pris på seriøse tilbakemeldinger. Takk på forhånd. Anonymous poster hash: 62296...4f7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Er et par år siden jeg holdt på sist. Men for 5 år siden var ihvertfall John's prima sted! Der hadde jeg 100% suksess etter hvert besøk. Føler du ikke for det den kvelden kan du alltids gå 2 meter til Lawo ved siden av der BI studentene stør i kø for å sove hos noen andre. Ikke i humør for det heller? Gå 20meter til Hard rock og ta en chill kveld Anonymous poster hash: 128b7...2b7 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Dra på barer hvor 30+ hører til majoriteten, ikke nightclubs. Store Stå på Bislett har veldig god variasjon på alder Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Nå føler jeg iallefall ikke gammel ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg