Veritæs Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har et bilde her. Som viser at mens jeg brenner en DVD-rw på 2.4x (3.3 MB/s). og laster ned på 650 KB/s (65% kapasitet). og CPU load er på 3 %. Hele systemet lagger og er som sagt rene syrup. syrup Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har du mye RAM ? Kan virke som om det er lite i maskinen din ? En annen forklaring kan være at det er lenge siden du har kjørt defragmentering på disken(e) dine ? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) jeg har dual 256 (512 totalt) pc4000 ddr ram jeg tror heller at det er dårlig ytelsen på harddisken. gammalt IBM deskstar 60gig, sjekk profil for mer specs Endret 17. desember 2003 av Squy Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Om du har IBM disker, har du jo funnet løsningen med en gang :-) Har selv hatt minst 5 ibm disker, som alle har dødd. (blitt treig, krasjet maskinen o.l.) Kanskje du burde vurdere å bytte dem ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå