AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 ikke alltid det skjer, men ofte når jeg tar kokain så får jeg plutselig mye luft i magen og dette må da rapes ut.. men etter par rap så begynner det å bli vanskelig å rape ut og da greier jeg absolutt ingenting ikke puste eller noe som helst! rapen siter da fast i halsen og med noen bevegeser her og der greier jeg til slitt å få rapet ut og puste igjen..vet kokain ikke er bra og er dødelig/skadelig . men det jeg lurer på er hvorfor skjer dette med akkurat meg når jeg tar kokain og ingen andre som jeg har hørt om? taakk for svar Anonymous poster hash: ec1d3...c38 1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Kan være jeg tar en "stating the obvious" her, men... Hva med å slutte med kokain? 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Kan være jeg tar en "stating the obvious" her, men... Hva med å slutte med kokain? Stating the obvious her også, folk kommer ikke til å slutte å ruse seg fordi noen på et forum foreslo det. ikke alltid det skjer, men ofte når jeg tar kokain så får jeg plutselig mye luft i magen og dette må da rapes ut.. men etter par rap så begynner det å bli vanskelig å rape ut og da greier jeg absolutt ingenting ikke puste eller noe som helst! rapen siter da fast i halsen og med noen bevegeser her og der greier jeg til slitt å få rapet ut og puste igjen..vet kokain ikke er bra og er dødelig/skadelig . men det jeg lurer på er hvorfor skjer dette med akkurat meg når jeg tar kokain og ingen andre som jeg har hørt om? taakk for svar Anonymous poster hash: ec1d3...c38 Jeg er ikke lege, så bare spekulerer, men det kan jo kanskje ha noe med at kokain får blodårer og bedøver? Tenker at det kan ha noe å si på msuklene i halsen. Eller det kan bare være placebo/nocebo-effekt. Du får ikke samme kicket, men har du vurdert å droppe det i stedet for å sniffe det? Eller plugge det? Det bør jo funke ganske raskt det også. Anonymous poster hash: de042...569 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 får blodårer til å trekke seg sammen* Anonymous poster hash: de042...569 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå