NorsknRev Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 4G+ eksisterer, tro du meg. Jeg har målt 300 mbit/sek på Telia. ICE har jeg ikke målt, fordi en måling spiser ca 100 MB av datakvoten min. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 I storbyer så men ikke litt utenfor byer. Telia\telenor invister neppe på dette med mindre det er stort behov. Lenke til kommentar
Bjowol Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Er ikke prisen i Norge unaturlig høy... En tilnærming til svenske og danske priser ville vel vært naturlig?? Kanskje Svenske, men ikke Danske. Danmark er både mindre og er flatere. Ergo trenger de ikke like mange stasjoner for å dekke hele landet. Endret 25. september 2018 av Bjowol Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Kanskje Svenske, men ikke Danske. Danmark er både mindre og er flatere. Ergo trenger de ikke like mange stasjoner for å dekke hele landet. Nesten riktig. Idag bestemmes antall sendere av kapasitetsbehovet, og antall sendere bestemmes av antall brukere, deres behov for data og hvor mye båndbredde hver operaratør har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 kem lage mobildata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg