AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Dette er tredje gangen siste året at ei jente har vist tydelig interesse i meg for deretter å mer eller mindre totalt blokkere meg fra livet deres.. Begynner seriøst å lure på om det er noe galt med meg eller om jeg bare tiltrekker bipolare jenter eller noe... De tre siste jentene er i alderen 18-20 år, jeg er 23. Er dette normal oppførsel for jenter i denne alderen? Virker som om de bare "teaser" for å se om jeg biter på kroken og når de innser at de er attraktive nok til at jeg viser interesse tilbake så stikker de. Frustrerende. Er dette et fenomen andre er kjent med? Hva faen betyr det liksom? Anonymous poster hash: 9cf42...87f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Var ikke meningen å snakke nedsettende om personer med bipolar lidelse forresten. Ting kan komme feil ut noen ganger. Anonymous poster hash: 9cf42...87f 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fenrisúlfr Skrevet 23. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2018 Mange jenter som syns det er moro å fiske. Møkkakjærringer kaller man det. Desverre så er det sånn idag, at det er helt innafor å leke med en persons følelser. Man må rett og slett bare ikke ta seg nær, og ha en litt IDGAF attitude. 13 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Sånn var det ikke når jeg var i den alderen. Jeg tror nok modenhet synker for hver generasjon som går og kanskje dette er en av symptomene, hvis dette er vanlig? Neste generasjon under dere er kanskje mentalt 14 i en kronologisk alder av 30. Iq går opp for hver generasjon. Life skills går ned. 4 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Sånn var det ikke når jeg var i den alderen. Jeg tror nok modenhet synker for hver generasjon som går og kanskje dette er en av symptomene, hvis dette er vanlig? Neste generasjon under dere er kanskje mentalt 14 i en kronologisk alder av 30. Iq går opp for hver generasjon. Life skills går ned. Du bommer vel litt med påstandene dine her....?! Sakset fra nettet: Vår gjennomsnittlige IQ stuper:- Teknologi blir bedre, men mennesker blir dummere Noen forskere hevder det skyldes dårlig ungdomskultur......og at mer intelligente kvinner får færre barn enn tidligere. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Har opplevde det noen ganger selv, tror det må være en trend eller noe. Men en ting er sikkert slike drittkjerringer er ikke noe man sparer på Jeg tror ikke dette har med IQ å gjøre da forskning har bevist at mobbere gjør det i snitt bedre enn andre på skolen. Jeg tror dette har med at disse jentene vil bare ha bekreftelse på sin status og dermed bryr seg lite om følelser de sårer på veien for å få denne bekreftelsen. Lite empati er ikke det samme som lav Iq. Endret 23. september 2018 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Du bommer vel litt med påstandene dine her....?! Sakset fra nettet: Vår gjennomsnittlige IQ stuper: - Teknologi blir bedre, men mennesker blir dummere Noen forskere hevder det skyldes dårlig ungdomskultur...... og at mer intelligente kvinner får færre barn enn tidligere. Da er isåfall "ekspertene" uenige. Jeg så nylig en forelesning som kunne fortelle at iq stiger drastisk pr generasjon grunnet abstrakt problemløsning som alle barn blir utsatt for idag og at en gjennomsnittlig iq lå på rundt 75 for bare noen få generasjoner siden, noe som jeg tror tilsvarer mildt tilbakestående pr dagens standard. Sånn rent fornuftig så kan jeg ikke se for meg at det i det hele tatt kan stemme å påstå at iq synker i et samfunn som til stadighet krever større mentale evner for å kunne fungere "normalt". Endret 23. september 2018 av Invader Zim Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Er sikkert mange jenter som gjør det bare for å se om de fortsatt er attraktive, men husk også at de har all rett til å kutte deg ut hvis de fant ut av at dere ikke passet sammen alikevel, og det blir vanskelig å finne ut av hva som var hva, og du kaster bare bort tiden din på å sitte å prøve å finne ut av hva en annen person mente med det de gjorde. Livet er for kort til å kaste bort for mye tid og energi på mennesker som kommer og går i livet ditt. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Enig med deg Buffy men det er forskjell på å være ærlig og redelig om det kontra å være vag og følelsesløs. Jeg prøver selv alltid å være så klar som mulig når jeg finner ut at det ikke funker. Endret 23. september 2018 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Enig med deg Buffy men det er forskjell på å være ærlig og redelig om det kontra å være vag og følelsesløs. Jeg prøver selv alltid å være så klar som mulig når jeg finner ut at det ikke funker. Det er mye enklere for folk å ghoste enn å ta den praten, er enig i at det er ganske feigt og man burde helst bare si at det ikke funker mellom dere men ja.. må leve i virkeligheten hvor de aller fleste er for feige til å si ifra. Når det er sagt så vil jeg legge ved at det ofte er tidligere erfaringer som ligger til bunn for hvorfor folk tar det valget, er mange mange flere som ikke takler å bli avvist, og spesielt for jenter kan det bli ganske skummelt veldig fort (I know, #notall, #equality and all that bull, men generelt sett er menn større og sterkere enn kvinner, og det er skummelt hvis karen ikke takler å bli avvist. I know, hvorfor kan hun ikke bare prøve det på deg? Du er jo ikke sånn! Men det vet ikke hun). Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Sant det du sier at det er feighet men begge deler er en avvisning og de fleste gutter/menn er nok mest fornøyd med en ærlig og redelig avvisning. Ja sant hun kan jo ikke vite hvordan jeg takler en avising hvis man ikke har snakket om det. (Jeg har blitt spurt på det på en date faktisk burde kanskje sett varsellampene da ?) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Er ikke sikkert du har vært ute for helt sunne individer. Samtidig bør det vel påpekes at tiltrekning ikke forplikter – og dessuten endrer seg. Som det heter i en kjent opera "La donna è mobile" ("kvinnen er flyktig", det underforstås at det er mannen også). Endret 23. september 2018 av Aiven 2 Lenke til kommentar
krydderkake Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Dette er mer eller mindre vanlig ja, for begge kjønn. Enten er din oppfatning av deres interesse i deg feil (noe som ofte skjer), de mister interessen, de ønsker bekreftelse eller så er det at du tiltrekkes av jenter som konsekvent holder på sånn. Det har også mye å gjøre med alder da unge mennesker ofte har vag kommunikasjon og er ofte forvirret over egne følelser/lyster. I tillegg er det ikke unormalt å miste interessen for noen man først hadde lyst på, så ikke tro at det nødvendigvis er noe galt med deg og at de aldri var interessert til å begynne med. Det blir nok bedre med årene, du er bare 23. Mitt råd er egentlig å ikke kaste bort for mye tid på romanser og forhold hvis det bare blir negativt for deg. Livet handler om så mye mer 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Er ikke sikkert du har vært ute for helt sunne individer. Samtidig bør det vel påpekes at tiltrekning ikke forplikter – og dessuten endrer seg. Som det heter i en kjent opera "La donna è mobile" ("kvinnen er flyktig", det underforstås at det er mannen også). Er det ikke litt påfallende at tre jenter på rad har gjort det samme? Er det ikke mulig at det er TS det er noe galt med? Kanskje TS blir innpåsliten og klengete? Dessuten er det jo større og større utvalg på datingmarkedet. Det blir vanskeligere å holde oppmerksomheten på en person oppe, da det stadig dukker opp nye muligheter. Hvis denne ene personen (som f.eks. TS) ikke evner å holde oppe spenning og tenning så forsvinner muligheten hans fordi motpartene har så mange andre muligheter. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Løsningen er såre enkel vil jeg påstå du sier det nesten selv "De tre siste jentene er i alderen 18-20 år, jeg er 23." Begynn og date jenter på din egen alder, jenter på 18 år vet nok ikke selv hva de vil engang, og dette fortsetter nok fort lengre og. Hjernen er ikke ferdig utviklet før man er 25 år, dette gjelder jenter og selv om de selv påstår de modnes vanvittig mye tidligere enn gutter. Jeg har noen år på deg igjen, og min livserfaring tilsier at å finne noen jenter i den alderen du snakker om som faktisk vet hva de vil, og ikke ønsker og "flørte" rundt er relativt sjeldne greier. Det er ikke deg, det er dem Endret 23. september 2018 av SKAÐI 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Er det ikke litt påfallende at tre jenter på rad har gjort det samme? Er det ikke mulig at det er TS det er noe galt med?Kanskje TS blir innpåsliten og klengete?Dessuten er det jo større og større utvalg på datingmarkedet. Det blir vanskeligere å holde oppmerksomheten på en person oppe, da det stadig dukker opp nye muligheter. Hvis denne ene personen (som f.eks. TS) ikke evner å holde oppe spenning og tenning så forsvinner muligheten hans fordi motpartene har så mange andre muligheter. Jeg ser ikke noen grunn til å patologisere hverken trådstarter eller jentene han prater om (selv om han selv gjør det). Ockhams barberblad tilsier at det ikke er noe unormalt her. Forøvrig har du nok et poeng. Endret 23. september 2018 av Aiven 2 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Hva mener du med interesse? Du har ikke ligget med noen av dem? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Takk for svar, det er virkelig til hjelp. Det å ha en IDGAF attitude høres ut som et godt råd, tror jeg bare kjører på med den holdningen. Lurer likevel på om jeg noen gang finner noen som faktisk er seriøs. Har aldri vært i noe seriøst forhold før, bare en rekke flørter. Jaja, jeg har heldigvis andre ting å glede meg over. Anonymous poster hash: 9cf42...87f Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Prøv noen som er mer på din alder, -5 år når en er så ung er rimelig mye. Senere er det ikke nøye men når en selv kun er 23 så har det mye å si. 2 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Ettersom du i det hele tatt starter en tråd her om dette, kan det nok trygt antas at denne "oppmerksomheten" du har viet dem etter at de først har vist interesse har vært utpreget feminin. Typisk har den da vært overdreven med mas hver bidige dag, alt for snill og svak, for lite seksuelt aggressiv. De fleste rygger nok intuitivt når en mann på 23 begynner å snakke om seriøsitet i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå