xrays Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg kjøpte en leilighet der nord terassen er noe slitt der det ikke har hatt tak over seg. Jeg fant rett beis farge. Men bør jeg fjerne all beisen for best resultat ift overlapp og overganger med gammel og ny beis, eller... Og er det lett å få vekk all beis? Siden teraSsen er mot nord og lite sol så var det også grønske jeg slet med å få vekk grønn skimmer ut av bordene med kraftvask og skrape. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 TU har en artikkel (og podcast) om dette. Slik virker beis. Anbefalingen er å slipe bordene først. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) TU har en artikkel (og podcast) om dette. Slik virker beis. Anbefalingen er å slipe bordene først. Ja det fant jeg også ut etter jeg hadde beiset ? mye fordi fargen ikke var rett i grunn, så får kanskje fjerne alt til neste år. Endret 21. oktober 2018 av xrays Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå