3QZILALL Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Nå utvider de, og vil ha flere med på laget.Trondheimsfirmaet vil ta verden med varmeplagg som går på batteri Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Når kommer jakker eller luer med solcellepanel for å drive disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Wank wank Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Dette er vel ikke nytt? Har eksistert plagg og tepper med varme i lang tid. Her handler det vel mest om å ri el-bil og batteri bølgen ved å introdusere flere "el dingser". Skal man tenke grønt, slik hovedtanken er med el-biler, så er jo batteri-plagg en uting. Når disse skal kastes så havner de som EE-avfall sammen med andre fæle batterier. Tror jeg klarer meg uten. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg betaler ikke 1000 kroner for et par hansker laget i Kina uansett hvor mye varmetråder det måtte befinne seg i dem. Dra produksjonen hjem til Europa, så snakkes vi da. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Joda, en madrass rundt livet er vel og bra. «En bevist tanke» Obs ! Hva er dette, 100 år siden..... https://m.youtube.com/watch?v=MAG4PHIhYK0 Endret 22. september 2018 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Steinar Mathiesen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg reagerte på forklaringen "Plaggene har fått sydd inn et karbonfiber-system der karbontrådene varmes opp som følge av motstanden de får fra batteriet". Motstanden kommer da ikke fra batteriet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå