Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis man blir anmeldt av politiet når får man vite om det?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Derfor tror jeg det spørs veldig mye på personen som ble angrepet også, dette var ikke en person i psykose har ts sagt så vi kan ikke heller skylde kun på sykdomsbildet, mange som sliter psykisk uten å angripe andre så personlig skulle jeg gjerne sett at ts ble anmeldt (psykisk sykdom eller ei, våre handlinger må ha konsekvenser og du er ikke ute av stand til å ta riktige valg). Må være dobbelt sugent hvis du faktisk prøver å hjelpe personen og heller blir angrepet av dem. Blir veldig vanskelig å si noe bastant om en situasjon jeg vet så lite om. For all del vi vet så grep purken tak i ts på en måte som rettferdiggjorde at ts angrep tilbake, eller så kan ta være en stor kødd aom angrep politiet uprovosert. Alt er relativt.

Jeg vil si det er forskjell på å angripe noen og (det man oppfatter som) å forsvare seg mot å bli tatt med tvang. 

Hvis jeg, som anser meg selv som 100% mentalt frisk, plutselig ble forsøkt tatt med makt til en tvangsinnleggelse kan jeg ikke garantere at jeg ikke hadde tatt til motverge.

Du skriver stadig TS, men det er ikke TS selv som er i situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...