Marvil Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Om arbeidsområdet (canvas) er lite og jeg skal bevege et layer innenfor det lille området, så spretter det automatisk ut i kantene.. Dette er rimelig irriterende da jeg ikke vil ha layeret i kanten.. Åssen fikser jeg det..? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 View -> Snap .... uncheck this one Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ahhhhhh. Takk.. Irriterende som fan. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis du skal pirke med hvor layer skal plasseres, trykk ctrl+t når layeret er valgt, så har du x og y koordinater som du kan flytte layer på. Den saken som er til venstre for x og y input'en, som ser ut som 9 mindre kuber med en svart en, kan du velge ved å klikke på f.eks den øverst til venstre. Når du setter x og y til 0px så vil layer bli plassert øverst til venstre i bildet hvorav topp-venstre del av layer blir plassert på 0,0 (mulig du kunne dette, måtte bare nevne det ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Nei kunne ikke det, men det virker ganske fint å kunne faktisk.. Om det er snakk om små mål.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nei kunne ikke det, men det virker ganske fint å kunne faktisk.. Om det er snakk om små mål.. Den metoden jeg fortalte... den funka den? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Den metoden jeg fortalte... den funka den? Virker slik: Ahhhhhh. Takk.. Irriterende som fan. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Den metoden jeg fortalte... den funka den? Virker slik: Ahhhhhh. Takk.. Irriterende som fan. jeg tar det som et ja... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 jeg tar det som et ja... Det kan du ta som et ja, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå