akelbo Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Studioet legger ned etter nok et år med svake salgstall.Telltale har fortalt sitt siste eventyr Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Trist.Hadde egentlig tenkt å kjøpe hele Walking dead pakken, men prisen ble litt for høy syntes jeg.Nå kommer jeg trolig til å gjøre det om en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Søren.. Har gledet meg til om de skulle gi ut en oppfølger til The Wolf Among Us. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Telltale hadde så potensiale. De hadde så mange gode titler. De bare klarte ikke å levere helt til forventningene. Og når det skjer ofte nok så går det som det går. Jeg har blitt så skuffet av dem gang på gang. De har hatt oppskrifta foran seg, men så har de bomma såvidt. Det er et selskap jeg skulle ønske lyktes bedre. Nesten skyter ingen mann av hesten. Og det er det de har fått svi for. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Kanskje like greit. De har jo hatt en tendens til å pumpe ut cash-grabbers som MineCraft Story etc. De går bevisst etter franchises som de vet de får mye gryn for, men som de ikke nødvendigvis føler lidenskap for(?) TWD liker jeg såfall. Får nå håpe de fullfører denne siste sesongen 2 Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 22. september 2018 Forfatter Del Skrevet 22. september 2018 TWD liker jeg såfall. Får nå håpe de fullfører denne siste sesongen Ting tyder på at Telltale ikke får gjort ferdig den siste sesongen av TWD. Jeg har oppdatert artikkelen med mer informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Hvis en ikke har et spill i hendene så hadde jeg synes det var rart at de kunne fortsette på et prosjekt som minner mer om film enn spill. Trist for de som opplever dette. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg var egentlig ikke særlig imponert over twd eller wau, følte ikke at valgene jeg tok hadde særlig effekt. Alt for ofte var valgene meningsløse og historien fortsatte på samme måte uansett. Ble mer interaktiv historie fortelling med lite innvirkningsmulighet enn "choose your own adventure" som de jo fremstilte det som. Selvsagt trist at folk mister jobben, men for min del er det ikke noe stort tap... 3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Telltale har nesten ikke utviklet seg på 14 år. Alle spillene laget på samme formelen, på den samme gammle utdaterte grafikk motoren. Samtidig har de hatt altfor mange baller i luften uten å gjøre seg ferdig med gamle prosjekter. Ett under de har klart å holde på så lenge. For all del, mye av det de har laget har vært bra, men ingen tvil om at de stagnerte og ikke evnet å finne resursene til å fornye seg. 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Fantastiske spill så det her er bare trist rett og slett :’( Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Dette syns jeg var oppriktig trist, og det gjør vondt at jeg sannsynligvis aldri kommert til å få en fortsettelse på The wolf among us. Endret 22. september 2018 av Kontorstol Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Utrolig trist, spesielt med tanke på at de ansatte nye folk fram til forrige uke. Mest sannsynligvis enda et eksemple på dårlig managment. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Ser på Telltale som en produsent av ikke-spill med overdrevne narrative pretensjoner, mye av det som er galt med spillbransjen i dag. At det ikke går rundt gir meg tilbake litt av troen på menneskeheten. 7 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Synd at folk mister jobbene sine, men har alltid følt at Telltale Games er spillverdens svar på fast-food. Spill ble bare pumpet ut, de så gjerne fine ut, men alt i alt så manglet det kvalitet på de fleste. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 De har stått bak mye bra, TWS; GOT og Batman er alle utrolig bra. Blir en litt annen type spill hvor historie og valg er er i fokus, mer enn gameplay. Enten liker man det eller ikke. Men det ble vel for mye likt og for lite nytt. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Får nesten håpe de blir reddet/kjøpt opp av ett annet stort studio så de ihvertfall får laget det de holdt på med ferdig Blir trist hvis de ikke får fullført The Walking Dead serien skikkelig 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Håper virkelig ikke funcom ansetter noen fra grafisk. Er så lei tengeserie grafikk på alt som er av spill om dagen. 1 Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Lå i kortene, men jævlig trist. Men det er da ulovlig å ikke levere et ferdig produkt. Har kjøpt siste sesong av twd, og forventer at jeg får 4 episoder. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Veldig trist, men fornying og en "ny kurs" burde skjedd for lenge siden. De siste årene har det heller vært kvantitet istedenfor kvalitet - mange har gått lei modellen, som igjen har vært grunn for lavere salgstall. De valgte å snu skuta når det var for seint. Veldig dumt er det uansett! 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Good riddance. Sånn går det når man ikke lager mer wolf among us. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå