cenenzo Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Click and collect - Er jeg bundet til kjøp? Jeg har reservert en iPhone XS MAX 64 gb hos Power.no, men har fått telefonen av mine foreldre. Kan jeg droppe reserveringen hos POWER eller er jeg bundet til å måtte kjøpe den? Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Ikke om du gjør det via nett da har du 14dagers angrefrist. Er det gjort i butikk må du sjekke med butikken, men det er neppe et problem. Jeg fikk returnert en telefon hos power i fjor etter jeg hadde brukt den i noen dager. Jeg har inntrykk av at de alltid forsøker å være løsningsorientert Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Null problem . Angrerett som minim nevner. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Fra power sin nettside: "Etter at du har fått bekreftelsen på SMS vil varen holdes av i 24 timer. Etter dette vil varen bli lagt tilbake til butikken." https://www.power.no/kampanjer/power/click-collect/ Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Ikke om du gjør det via nett da har du 14dagers angrefrist. Er det gjort i butikk må du sjekke med butikken, men det er neppe et problem. Jeg fikk returnert en telefon hos power i fjor etter jeg hadde brukt den i noen dager. Jeg har inntrykk av at de alltid forsøker å være løsningsorientert Ikke om du gjør det via nett da har du 14dagers angrefrist. Er det gjort i butikk må du sjekke med butikken, men det er neppe et problem. Jeg fikk returnert en telefon hos power i fjor etter jeg hadde brukt den i noen dager. Jeg har inntrykk av at de alltid forsøker å være løsningsorientert Null problem . Angrerett som minim nevner. Jeg har reservert det på nett tidligere i dag, klikket bare click and collect på der hvor de hadde varen tilgjengelig. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Fra power sin nettside: "Etter at du har fått bekreftelsen på SMS vil varen holdes av i 24 timer. Etter dette vil varen bli lagt tilbake til butikken." https://www.power.no/kampanjer/power/click-collect/ Da antar jeg at det er ok om jeg bare dropper den, eller gir dem en lyd i morgen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 "etter dette vil varene bli lagt tilbake til butikken" står det.. Altså blir reservasjonen kanselert og mobilen solgt som vanlig. Bare å glemme både angrerett og annet, bare glem at du har reservert den, så ordner det seg selv Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Om du er litt grei mot andre som vil få seg Xs i morgen så tar du en telefon i morgen tidlig og sier at de kan selge den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå