Gå til innhold

Nyere iPhone for dyr, liker ikke Adroid. What to do?

anaconda

Anbefalte innlegg

Se forskjellen er at disse iOS folka skriver iOS er mye bedre enn Android og du må "betale for å få det beste".

Altså de skriver det som om det er fakta. Det er derimot ikke sant. Hverken iOS eller Android koster penger. Inntektene for OSene ligger i tjenester, app-butikk osv. Så "du får det du betaler for" er en idiotisk påstand da du hverken betaler for iOS eller Android. Du betaler for mobilen.

Og jeg respekterer når folk sier at "jeg liker dette, jeg synes dette er bra". Og ser du hva jeg skrev? Sa jeg Android ER best? Nei, jeg sa jeg SYNES Android er best. Så ja det er personlig, jeg skriver jo det. Disse andre folka derimot skriver sine personlige følelser som om de er fakta. Det er galt. Så det er poenget mitt. Det er ikke fakta de skriver, bare hva de selv føler.

Det ironiske også er at helt siden iOS 7 så har Apple jobbet aktivt med å fulle hullene i oversimplifiserte iOS for å gjøre det likere Android og få inn essensielle funksjoner i OSet. Så folk sier de ikke like Android, men de liker Android funksjoner etter Apple putter det inn i iOS....

I tillegg se på hvor mange som bruker Google tjenester på iOS. Det er utrolig mange. Hvor mange bruker Apple tjenester på Android? Google er verdens største SW selskap av en grunn. Du kan kritisere Google for personvern osv, men jeg har ikke sett noen som mener Google sine tjenester er dårlige. Med mindre du møter iOS fans, da sier de det er dårlig i forhold til iOS, mens de sitter på Gmail, finner veien på Google maps osv....

Sannheten er at begge OS er svært gode. De er forskjellige med styrker/svakheter. Så da velger du det du liker, men så er iOS bare tilgjengelige på ekstremt dyre telefoner. Samtidig kan du med Android få det på ekstremt bra telefoner som er 90% av en iPhone til 1/3 av prisen. Og selvfølgelig mobiler som er bedre/like bra til halve prisen. Du betaler ikke ekstra for å få det beste, du betaler ekstra for å få det du liker best.

Men d e jo fakta , i demmes øyne ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

luxus problemer

Reis tilbake til 1973
https://www.google.com/imgres?imgurl=http://cdn2.knowyourmobile.com/sites/knowyourmobilecom/files/styles/gallery_wide/public/3/11/marty_cooper.jpg?itok%3D_u2HtqNv&imgrefurl=http://www.knowyourmobile.com/nokia/nokia-3310/19848/history-mobile-phones-1973-2008-handsets-made-it-all-happen&h=528&w=940&tbnid=RAs68QQJgbP6QM:&q=first+cell+phone&tbnh=160&tbnw=285&usg=AI4_-kSuktETM3FbXq8vcK6sD-i6wVveQw&vet=12ahUKEwiDkrf2qs_dAhXB6CwKHW63BCwQ9QEwAHoECAgQBg..i&docid=OqgjzVN6B1lMRM&sa=X&ved=2ahUKEwiDkrf2qs_dAhXB6CwKHW63BCwQ9QEwAHoECAgQBg

Jeg bytta fra fjorårets mobil til ny årets, betale 1000kr ifjor og 1700kr i år for en mobil til 4000kr... Dvs med bindende abonnement i 1 år, bytta fra telenor til ice, og lyse til norges energi. Trengte en mobil som var dobbelt av alt, raskt, minne etc.

Hvis du syns d e stress me android så kjøbe du google phone eller nokia, da får du ren installasjon uten for mye dill dall. Har ikke prøvt iphone, kommer heller aldri til å gjøre det. Er en mer bang for bucks type. Syns synd på iphone brukere, ikke nå i dag , men tidligere... Halvparten av dem hadde knuste glass.

Men poenget mitt... Hvor viktig er telefon, dvs all extra?

Skal du ringe med den, eller skal den være en sentral del av livet ditt?

Det er hysterisk å se ungdom i dag om det er over veien, i naturen, i bilen så sitter dem klistret foran skjermen... Oppfatter damer som verst av en eller annen grunn.

Gjør mobilen grei, med minimalt med installasjoner så skal du se at det ikke er noe pes i det hele tatt. For meg så er det viktigste med mobil rask responsiv iforhodl til talestyring, det er min venn :) samt Google maps. Utenom youtube/spotify/

deksel og slikt kjøper du ifra ali express...

Jeg har batteri på 3800mah og ny lader usb-c .. Tror batteriet blir fullt på 1-2 timer...

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...