Joachim Seehusen Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Kenya har over en million motorsykler på veiene. Nå satser de elektrisk Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Du trenger ikke å kjøpe en utestet prototype for å få elektrisk motorsykkel. Jeg er svært fornøyd med min Zero DS, en fullelektrisk mellomtung motorsykkel. Toppfart rundt 130 km/t Rekkevidde ca. 200 km Min har ikke hurtiglading, men nyere modeller har. Den lader i vanlig stikkontakt. Godt å slippe støy, vibrasjoner, oljeskift og mye annet vedlikehold. Dette er ikke et kinesisk jalla-merke. Den er fra USA. Det er flere forhandlere i Norge. https://www.zeromotorcycles.com/ 2 Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 I formfaktor motorsykkel skjønner jeg godt at de valgte Aksial Flux motor. Det interessante er likevel at disse Nederlenderne valgte motor fra Slovenske EMRAX over Belgiske Magnax eller Britiske Ashwoods. Men jo, etter hjemmesidene til de respektive selskaper så er det tydelig at det er Slovenske EMRAX som er mest vennlig innstilt til slike eksperimentelle, on-off prosjekt. Selv tenker jeg et kompromiss måtte være en hybrid motorsykkel med 14kW elektrisk bakhjul fra Kina. Problemet er at dette i så tilfelle må holdes hemmelig myndighetene, da all slik modifisering av kjøretøy er forbudt. Til tross for potensiell industrietablering rundt det. 1 Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Ja, dette har sikkert 'mannen i gata' i Kenya råd til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå