Smedsrud Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Amazon gir dumme høyttalere taleassistent Lenke til kommentar
3irik Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Echo input gjør det google burde ha gjort da de slapp chromecast audio. 2 Lenke til kommentar
PATTESALVE Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 er alexa tilgjengelig i Norge? det funker ikke med min Sonos One (ikke play:1) eller venter jeg kun på en oppdatering? Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Echo auto er faktisk ikke en dum ide Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Echo auto er faktisk ikke en dum ide Sende stemme, innhold og metadata til noen som har som formål å tjene penger på det, jo, det er faktisk en dum idé. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 er alexa tilgjengelig i Norge? det funker ikke med min Sonos One (ikke play:1) eller venter jeg kun på en oppdatering? Det fungerer med rette instillinger.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Dobbelpost Endret 23. september 2018 av Salvesen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 er alexa tilgjengelig i Norge? det funker ikke med min Sonos One (ikke play:1) eller venter jeg kun på en oppdatering? Har alexa på alle mine sonos one, hjemmeautomasjon har en guide på hvordan du gjør det. Handler egentlig om bare at du setter amazon kontoen din til engelsk (usa) eller storbritania og noe annet som jeg ikke husker på i farta Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Echo input gjør det google burde ha gjort da de slapp chromecast audio. Tror Chromecast Audio var ferdig utviklet før de kom ut med assistant høytalere. Den minste google høytaleren skulle ha støttet lyd ut i form av toslink. Det er vell blåtann på de? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Tror Chromecast Audio var ferdig utviklet før de kom ut med assistant høytalere. Den minste google høytaleren skulle ha støttet lyd ut i form av toslink. Det er vell blåtann på de? Ja, men de hadde assistant, de bare tenkte ikke på å bruke den på en høyttaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå