Gå til innhold

[Løst] Tv flimring

Anbefalte innlegg

Har fått flimring som forflytter seg over skjermen og det hakker noe voldsomt. 

Er akkurat som det er dårlig signal. Har en Get boks men er ikke sikker på om det er den.

Tv er normal med ps4 og pc tilkoblet.

Det jeg har funnet er en feilkode 1025 som jeg ikke finner ut av?

Tv står cirka en metter fra en vedovn med ryggen til? så lurer kanskje på om det er det som har gjort det.

Eller om det er noe annet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått flimring som forflytter seg over skjermen og det hakker noe voldsomt.

Er akkurat som det er dårlig signal. Har en Get boks men er ikke sikker på om det er den.

Tv er normal med ps4 og pc tilkoblet.

Det jeg har funnet er en feilkode 1025 som jeg ikke finner ut av?

Tv står cirka en metter fra en vedovn med ryggen til? så lurer kanskje på om det er det som har gjort det.

Eller om det er noe annet.

Ettersom du har fått en feilkode på Get boksen din, så er det Get du må snakke med.... Endret av Kjell Winther
Lenke til kommentar

Dersom det kun skjer på inngangen du brukar til TV når Get-boksen er kopla til, så er det den som er problemet. Forsvinn det om du koplar PS4 eller PC til inngangen du normalt brukar til Get? Er feilkoden du får frå Get-boksen? Dårleg kontakt kan føre til flimmer, men om du får feilkode i tillegg så kan det vere noko i boksen som er i ulage.

Lenke til kommentar

Når pc og PS4 er koblet inn så er alt normalt. Jeg fikk ny boks fra Get i sommer men får vel kontakte dem da. Kan det være dårlig signal inn eller noe da. Så da kan jeg utelukke at det ikke er tvn som er noe galt med det hva no hvertfall bra da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har det rettet seg opp mye her. Kan få litt flimring i løpet av dagen. Så da hva det nok bare Get som er på uttur igjen så en får bare vente å se om det blir heil bra snart.

Men rart at det skulle ta en mmd før dem klarte å gjøre noe med det. Så det hva jo umulig  å sjå Tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...