Gå til innhold

Spider-Man har blitt Sonys raskest selgende PlayStation-spill noensinne

Anbefalte innlegg

ABSOLUTT FORTJENT! Noe av det mest fantastiske spillet jeg har spilt gjennom årene og jeg er ikke noe særlig fan av spider-man. Spillet har en fantastisk historie, gameplay flyter godt når du spinner deg rundt i new york. Masse å gjøre, du kjeder deg ikke i det hele tatt. Overraskelser, og triggende historie. Jeg anbefaler til å kjøpe dette spillet. Det føles ut som en film rett og slett... og på ps4 pro med 4k tv så er grafikken så skarp og nydelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hæ? Hvordan i svarte "undervurderer de din intelligens"? Det er jo de som spiller, ikke du?

Jo men de unnskylder ofte med når de foreks hopper over et oppdrag som de ikke klarer så skal jeg som spiller ha samme erfaring hvis ikke så er jeg en sadist. De er rett og slett ubrukelige som walkthrough på youtube. Skal du lage walkthrough på youtube så må du for faen vite hva du holder på med. Jeg spiller på det høyeste vanskelighets grad og kan si at jeg ikke sliter så mye som de som lager walkthrough på youtube.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Er 35, nettopp blitt ferdig med historien i går kveld. Syntes det var et morsomt spill jeg, med en spiderman som var mer som 90-talls tegneserien.

Gøy, skal vurdere dette. Men først er det tomb raider :)

Når jeg spiller Shadow of the Tomb raider så lengter jeg tilbake til Rise Of The Tombraider det er noe i Shadow som ikke fenger meg slik som Rise men kommer sikkert til å fullføre det men den sitter langt inne!

Lenke til kommentar

Så litt artig ut. Men vet ikke om det er noe for meg siden jeg i godt voksen alder? Noen andre 35+ som har spillt dette?

Spilte det et par timer men mistet interessen. Er bare 30 men har lest nok av dine kommentarer her inne til å vite du ikke er altfor moden.

Edit: Jeg må ta forbehold om at noen kan ha samme profilbilde som deg og jeg muligens tar feil. Om det er tilfelle vil jeg gi unnskylde. Var en kommentar en stund tilbake hvor en med med samme bildet på profilen kom en -hvem bryr seg om meningen din kommentar. Sto ikke stil til en 35 åring synes jeg.

Endret av Peteguy
Lenke til kommentar

Jo men de unnskylder ofte med når de foreks hopper over et oppdrag som de ikke klarer så skal jeg som spiller ha samme erfaring hvis ikke så er jeg en sadist. De er rett og slett ubrukelige som walkthrough på youtube. Skal du lage walkthrough på youtube så må du for faen vite hva du holder på med. Jeg spiller på det høyeste vanskelighets grad og kan si at jeg ikke sliter så mye som de som lager walkthrough på youtube.

Ah, ser den. Har aldri sett noen spille et spill fordi jeg vil ha walkthrough. Jeg bruker kun sånne videoer hvis jeg sitter fast et sted, og ser da kun stedet jeg sitter fast. Tror vi snakker om to helt forskjellige ting her. :)

Lenke til kommentar

Ser sjelden lets plays eller walktroughs, men

Longplays er bra sånn sett. Blir ofte spilt av folk som er over snittet interessert i spillet de spiller men uten noen kommentarer eller noe. Usikker på om de spiller nyere spill. Siste jeg så var Okami som jeg syns ble for kjedelig, men jeg var nysgjerrig på hvordan det sluttet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Ah, ser den. Har aldri sett noen spille et spill fordi jeg vil ha walkthrough. Jeg bruker kun sånne videoer hvis jeg sitter fast et sted, og ser da kun stedet jeg sitter fast. Tror vi snakker om to helt forskjellige ting her. :)

Ja jeg bruker og å se på videoer hvis jeg står fast. Av og til synes det er gøy å se hvordan de løste et oppdrag som kan ha forskjellige måter å utføre det på. Kanskje jeg misforsto litt ;)

Lenke til kommentar

Kjekt å høre ,er nesten på din alder men ikke helt. Likte du spillet? Har heldigvis kjerring som lar meg spille når jeg vil.... Ikke katt og ingen under men bikkje har vi :D

Liker det så langt. Men har ikke kommet meg så veldig langt inn i det. Ser mer frem til nye Assassin creed og RDR 2. Joda kjærringa lar meg få lov og spille. Hu spiller på World of Warcraft selv. Men er umulig og få spille fred før ungene har roa seg ned:)

Lenke til kommentar

Så litt artig ut. Men vet ikke om det er noe for meg siden jeg i godt voksen alder? Noen andre 35+ som har spillt dette?

Jeg er 35 og simpelthen elsket dette. Til tross for kjerring, jobb og unger spilte jeg gjennom spillet på en uke med intens spilling. Historien er voksen og usedvanlig god for den typen spill. Og gameplayet er rett og slett himla gøy.

Så er spørsmålet: Hvor mange har spilt igjennom spillet av de som kjøpte det?

Jeg fikk platinum på en uke, og sist jeg sjekket var platinum-andelen usedvanlig høy. Jeg har kompiser som er notoriske til å ikke fullføre spill, og de har fullført eller har planer om det.

33 år, har fullført spillet. Story var veldig bra, gøy å svinge rundt i byen.

Stealth er håpløst og det er lett å bli lei sidequest grindingen som plager nesten alle nye open world spill.

Begge disse punktene irriterte meg litt også, men jeg synes ingen av de er i nærheten av like ille som i andre spill. Stealth-seksjonene var stort sett lette nok til å ikke frustrere, og grindingen var usedvanlig gøy til å være grinding. Alt ble liksom litt ekstra interessant om man prøvde å gjøre de tilleggskriteriene og prøvde å oppnå høye komboer. Og ikke minst var det gøy å prøve nye komboer som man fant opp selv.

Kan dere være så snille å lage en VR ekstra versjon med Move kontrollerene????? Plz lzm

Det ligger en VR-greie med Spider-Man gratis ute nå. Hint: Det er søppel.

Men om man hadde tatt gameplayet fra spillet "To the Top", og puttet det i en Spider-Man-historie med god grafikk, så hadde det vært helt sinnsykt rått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...