Cthulhu Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Med to skjermer og en spesiell spareblussmodus kan TicWatch Pro klare seg i ukesvis uten å måtte lades.TEST: Mobvoi TicWatch Pro Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Jeg hadde en TicWatch som tok kvelden etter å ha fått litt vann på seg, til tross for at den hadde IP rating som tilsa at det ikke skulle ha vært et problem. Kundeservice var en robot i Kina som takket for henvendelsen... Trenger bare én dårlig erfaring med et selskap før det blir uaktuelt å kjøpe på nytt. 2 Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 "Noen av funksjonene får vi dog ikke nyte av her på berget – i hvert fall ikke ennå. Da tenker vi på GooglePay og Google Assistent." Merkelig å fortelle at 'Google Assistent' ikke er tilgjengelig når dere har denne artikkelen fra tidligere: https://goo.gl/nB86DN Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 "Noen av funksjonene får vi dog ikke nyte av her på berget – i hvert fall ikke ennå. Da tenker vi på GooglePay og Google Assistent." Merkelig å fortelle at 'Google Assistent' ikke er tilgjengelig når dere har denne artikkelen fra tidligere: https://goo.gl/nB86DN Egentlig ikke så merkelig. Google Assistent er nemlig tilgjengelig på Android, men ikke Wear OS. 3 Lenke til kommentar
Rune Pedersen_741 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Har denne og Google assistent virker på den . Knapp nr. 2 kan en forøvrig sett til hva man vil, så med tasker og autowear kan den utføre forskjellig alt etter hvor man er. Har en trigger når jeg er i stuen en annen ellers i hjemmet.En trigger når jeg er i bil og en annen når jeg er ute. 1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Det må være feil at klokka bruker 1 minutt på å gå ut av dvale / klokke modus. Det er lengere en pc trenger på å komme ut av sovemodus. Lenke til kommentar
Suntec Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Æsj; hikking aksepteres ikke ang klokker. Og vann skal de tåle uansett. Slag støt og overkjørsel av biler også. Kjøpte en klokke på Ryanair, ja, av alle, Ryanair, på tilbud, og den har gått på sekundet rett nå i over et år. Det er vel det klokker er til for? Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Ingen ripebeskyttekse? Finner ikke ut hva slags glass som er brukt.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Ingen ripebeskyttekse? Finner ikke ut hva slags glass som er brukt.. Forhåpentligvis samme som på de eldre klokkene sine. Har en Ticwatch 2 som har fått mye juling oppigjennom tiden, så rammen er litt oppskrapet å stygg men jeg klarer ikke å finne en eneste ripe i glasset. Ganske fantastisk. Endret 30. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har kjøpt denne klokken. Spør meg hvis dere lurer på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg