trn100 Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Hei. Jobber med noen relativt store regneark hvor jeg av og til må korrigere noen formler. Arkene er ofte på mange tusen rader og inneholder data, så jeg bruker å redigere formlene i en rad og deretter kopiere og lime inn KUN FORMLER til de øvrige radene.Men plutselig opplever jeg at selv om jeg velger lim inn kun formler blir også rene data celler kopiert slik at i de radene jeg kopierer til blir dataene overskrevet?Dette skjedde først i Excel 2016, men jeg har også avinstallert 2016 og lagt inn 2010 og det samme problemet dukket opp der?Har ikke funnet mye info på nett om dette.Noen som har forslag til løsning? Kan det være en innstilling som har gått i "arv" fra 2016 til 2010?Har forsøkt å opprette helt nye/tomme ark men problemet er der uansett. Rimelig frustrert nå! :-( Takk på forhånd! Terje Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 Dette løste seg etter flere nyinnstallasjoner av Excel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå