Actyx Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Bilen streika her om dagen hvor jeg da måtte bytte batteri å dynamo, dette er nå fikset å alt er som det skal, men i mens jeg fikset dette hadde jeg koblet ut spenningen til forsterkeren, men når jeg satte inn plussen i forsterkeren gnistret det(??) aldri gjort før, så skrudde jeg på bilen å spiller funker osv, men kommer ingen lyd ut av sub eller høyttalerene baki som er kobla på den forsterkeren.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Kan bli veldig stort strømtrekk i det man kobler tilbake slikt så er normalt at det kan gnistre litt.Sikringene er ikke røket på forsterkeren da? eller sikringen på strømkabelen? Lenke til kommentar
Actyx Skrevet 20. september 2018 Forfatter Del Skrevet 20. september 2018 Ja okei. Nei ingen av sikringene ser ut til å ha røket, men forsterkeren har gått i protect modeetter gnistringen som skjedde, men hva kan jeg gjøre? Vet du? Eller tips Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Protect mode betyr gjerne at utgangen er kortsluttet. Koble av subben og se om protect forsvinner. Lenke til kommentar
Actyx Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Er 4 kanals, har to høyttalere på den å sub, men betyr det at noe er ødelagt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Helt umulig å vite før du har prøvd å koble bort sub og høytalere og sett om protect forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå