gurugutt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Wap med GPRS fungerer greit, men jeg kommer ikke på "nett". Altså internett. Noen som vet hvilke instillinger man trenger? Må man ha data abon. fra f.eks. Tele2 som jeg er kunde hos? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bruker du Opera når du prøver? Du trenger egen innstillig for Opera. Altså du trenger 3 innstillinger. En til MMS, en til Wap, og en til Opera nettleseren. Lenke til kommentar
gurugutt Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Bruker du Opera når du prøver? Du trenger egen innstillig for Opera. Altså du trenger 3 innstillinger. En til MMS, en til Wap, og en til Opera nettleseren. Hvor får jeg den siste instillingen fra da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 fra opperatøren din eller på hjemmesidene deres da kan du få en fil som instaleres av seg selv, og finito! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du trenger et eget tilgangspunkt for å koble deg til internett. Det tilgangspunktet består av helt blanke instillinger (dvs standard), bortsett fra tilgangspunkt navn som skal være internet hvis du har telenor, eller internet.netcom.no hvis du har Netcom. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du kan også søke her på forumet. Det her er blitt tatt opp flere ganger. Lykke til! Lenke til kommentar
garry Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Heisann. Her finner du litt info. angående Opera på N6600: http://help.opera.com/Nokia/6600/6.10/en/ Lykke til. Hilsen G. Lenke til kommentar
gurugutt Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Fungerte som en drøm jo.. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå