RatmFan Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Spill er jo noe som har gått gjennom et par generasjoner nå.... Noen startet spillinga tidlig på 80-tallet, mens andre vokste opp med 3D grafikk og lyd fra høytalere..... Selv var jeg først ute på GameBoy (Super Mario selvfølgelig ), da jeg kanskje var 7....(?).....(Gameboyen lever fortsatt(!)) Men det første virkelige sppillet (som ikke var en samle-cd med DOS-spill) var vel Fifa 97 på PC..... Har det fortsatt i Cd-hylla mi, men det har vel ikke like høy status nå som for jul, 6-7 år siden.... Husker du ditt første spill? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det første spillet jeg spilte var doom. Da var jeg vel 6-7 år Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Husker ikke hva det var på pc,men på psone var det Need For Speed 3:Hot Pursuit,ble helt hektet på det Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Første spill: Ice Climber .. kremspill \o/ ! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Wings of Fury på Amiga 500 Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Digdug, Cats, Snipes var vel første gang jeg rørte en PC. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Et eller annet Space Invaders type spill på ZX Spectrum. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hadde faktisk en Atari med Pong en gang på 70-tallet. Hadde 2 "skruhjul" man brukte for å styre med også Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mitt første ordentlige spill var enten Ice Climber, eller Kung Fu (de ble kjøpt samtidig med min først NES).. Men før der, så hadde jeg en eller annen konsoll, som jeg overhodet ikke husker hva het, eller hva var.. Men, det var det typiske "ping pong" -spillet, med svart/hvit-grafikk.. To pinner og én firkant som man slo frem og tilbake.. Det var en stund siden.. Jeg var mellom 5 og 7 år, tror jeg .. Jeg er nå 25.. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Husker jeg hadde noen gamle spill på tonnevis av disketter. Men kan ikke huske hva de hette. Hadde hvertfall Pinball Fantasy og Keen 4 pluss et veldig gammelt Fifa. Men husker det første spillet jeg kjøpte på CD var Worms United. Elsket det Ellers hadde jeg en del spill til den eldste Sega-konsollen (8-bit?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Snake Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 International Soccer, på Commodore 64. Det kan hende at jeg hadde såvidt prøvd ut en pong-klone eller et arcade spill før, men det husker jeg ikke noe av. Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Husker et av de første spillene mine på pc var Civilization 1. Det var helt rått... spillte det til den store gullmedaljen! Husker jeg måtte slette calculator på 386'n for å få plass til spillet... hehe Før dette var det nintendo 8 bits med supermario og tennis. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tror mitt første spill vat Attic Attack på ZX Spectrum. *mimre* Lenke til kommentar
stranden Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mitt var Syndicate! synes det var ganske kult, men prøvde det for litt sida igjen.. ALTFOR rask pc tida giff som lynet. Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Husker et av de første spillene mine på pc var Civilization 1. Det var helt rått... spillte det til den store gullmedaljen! Husker jeg måtte slette calculator på 386'n for å få plass til spillet... hehe Det var noen andre spill før, men det er Civilization jeg husker best. Ikke lite tid som gikk med... Spilte flere dager i strekk. Det gikk bra unna på en 486 SX 25 MHz m. 4 MB RAM! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Min egen C64: Ett eller annet Tennis... to streker og en firkantet ball. Så nesten slik ut, men ikke fullt så avansert. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tror mitt første spill var cdman slangen på IBM maskin fra 85 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Pong her også. ****** til kjedelig spill. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hmm tror det var et av de gammle megaman spilla på de svære disketene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå