enmannen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 http://www.home.camelot.de/danielt/whatswrong.html Vær tålmodig, det er ikke lett å se. Ha gjerne på lyd, musikk kommer etterhvert:) Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 skal ikke si noe, men jeg datt nesten bokstavelig talt av stolen! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 grrr, slemme menneske! skommelt, jo! Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 haha..kunne ikke dy meg. datt av stolen selv.. Syns ikke posten fortjener å ligge under søppel men. Lenke til kommentar
0din Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Okei... Hvordan lager man slike?? Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Flash.... men hvordan.. Den var jo ganske kul da. Jeg hadde forsterkeren ganske høyt på da, og fikk nesten melkeglasset fra frokosten midt i trynet.... SJOKK Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Last ned en demo av Flash fra http://www.macromedia.com. Deretter må du selvfølgelig lære deg Flash. Begynn med tutorialene som følger med programmet. Ellers finnes det tusenvis av de på nettet. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Fy **** i svarte helvete. Noe så jævlig Har aldri blitt skremt så mye førr iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 http://home.no/trude1/holy_shit.gif denne er 100 ganger bedre den er ikke så idiotisk som den andre.... Stir lenge .. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-03-10 16:42, C. Alshus skrev:Fy **** i svarte helvete.Noe så jævligHar aldri blitt skremt så mye førriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkk det er fordi du bruker MAC det hehe kebab linken din virker ikke lengre mvh nerd-light Lenke til kommentar
Johan Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Vel, jeg ble lite skremt, siden jeg ikke har lett for å bli det. Dessuten så jeg feilen på bildet straks, og exitet den første gangen Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 kan dere fortelle meg hva som skjer på bildet? jeg tør ikke å se den Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Nei, og det er **** meg bra for deg. :wink: Ok, du sitter og ser på en helt vanlig stue i ganske lang tid. Plutselig kommer det et "skrik"-ansikt i nærbilde rett foran deg (med sorte øyne)sammen med et helt jævlig skrik som gjør at det går kalt lengt nedover ryggen din. Dette skriket varer kanske et halvt sekund maks. Men, anbefaler deg å se den allikevel. Det er underholdene. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Har sett den før, dritbra. Jeg innrømmer det, jeg hoppet i taket, turte ikke prøve igjen, men skal få kamraten min til å prøve senere... :smile: Lenke til kommentar
Poohma Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg vet hva som var galt! det var win ME på den pc'en!!!!! (hmmm... hvordan fikk de det inn på en mac?) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Fy f*en! Så den først en gang uten lyd, så med. Enda jeg visste hva som skjedde ble jeg noe inni h*lvete skremt! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei Poohma! Å kjøre Windows på en mac er itt'no problem. Man kjører et program som heter Visual PC, og slik kan man emulere Windows OS på en Apple-maskin. Men kan også emulerer Mac OS 9.X(,men ikke 10ern) på en Windows-maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå