karasjok Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kjøpte en gammel Toshiba Satelite 4090 CDS bærbær pc.I følge håndboka så skal det være et innebygd modem i den.Har et uttak for vanlig analog.Gikk inn på "kontollpanel" og "Telefon og modem alternativer" ,testet at det innebygde modemet virket.Fikk godkjente signaler. Nå har jeg lånt bort pc´en og kameraten min påstår at jeg i tillegg må ha et modem-kort(tror det heter PCMCIA? ),for han kommer seg ikke på nettet! Får visstnok feilmelding og ingen ringelyd ved oppkopling. Er ikke det et innebygd modem inni pc´en,når det står i håndmanualen?Og det er jo tlf uttak på selve pc´en. Får ikke testet dette selv da jeg ikke har pc´en hjemme hos meg. PS!Kjører Windows 2000 pro SP4 og pc´en er fra ca 1999-2000. Lenke til kommentar
arheland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det hørtes da merkelig, har hatt en 2140 CDT og en 2180 CDT, og de er fra samme tidsperiode som din PC. Du får sjekke om du har riktig driver installert, gå bare inn på www.toshiba.no så skal du nok finne noe til din maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå