Sangesland Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Liker du Path of Exile? Savner du gode gamle Diablo 2?Da er kanskje Path of Diablo noe for deg!Beholder mye av det autestiske ved D2 samt legger til litt funksjoner fra poe.https://pathofdiablo.com/NB: Krever at du har en gyldig kopi av diablo 2. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Ingen som savner gode gamle diablo 2? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Ingen som savner gode gamle diablo 2? Kanskje gammelt ER gammelt? Selv om jeg digga diablo 2 max i gamledager, så har jeg ikkje lyst til å spille det nå. Har jeg lyst til å spille Diablo, så spiller jeg Diablo 3. Noe jeg synes er flott nok i dag. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Savner gode gamle Diablo 2? Er det ikke fremdeles godt og gammelt? ^^ Kvalitet dør aldri. Endret 22. september 2018 av Taurean Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Spiller heller Diablo 2 enn 3. Men jeg må nesten installere sistnevnte på nytt for å se om det har blitt noe bedre siden starten. Frykter dog at stemningen, som er problemet, fortsatt er den samme. Diablo 2 > Torchlight > Diablo 3. Endret 23. september 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå