drbaron Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har pr i dag støydempa pcn min rimelig mye med bytte av hd og PSU. Men mye vil ha mere, og det jeg lurer på er om det er mulig å bytte ut chipset vifta med en kjøleribbe? I dette filfellet er det snakk om et asus a7v133a hovedkort... OVERKLOKKER IKKE!!! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja det går. Se på zalmans kjøleribber på microplex.no Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kjøp slike? skaffet meg en slik matte jeg også, men har ikke puttet den inn enda. grunnet jeg lakkerer kabinettet ...... Lenke til kommentar
LL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Anbefaler ikke slike matter dersom du skal kle hele kabinettet med dem. Min Pc nektet å starte når den var omgitt av slike. Har sikkert noe med folien å gjøre. Da jeg røsket ut mattene startet den uten problemer. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Min Pc nektet å starte ... Har sikkert noe med folien å gjøre. Tvivlar jag på, såvida du inte hade folien i derektkontakt med något kretskort... Själv har jag satt sådan matta på insidan av sidoplåtarna i mitt kabinett. Ljudskillnaden var minimal, eftersom det mesta oljudet kom från PSU... /Olle Endret 2. januar 2004 av Olle P Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hmmm, så lyden ble ikke så veldig dempet altså? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 De biltema-mattene suger i forhold til mange andre (som f.eks. de man får hos microplex.) Dempa en PC med biltema matter en gang. Tok bare vekk litt av den høyfrekvente vifte- og HD-lyden. Har hørt "asfalt-matter" funker ganske bra. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 De biltema-mattene suger i forhold til mange andre (som f.eks. de man får hos microplex.) Dempa en PC med biltema matter en gang. Tok bare vekk litt av den høyfrekvente vifte- og HD-lyden. Har hørt "asfalt-matter" funker ganske bra. du mener de seige, tynne, tunge, svarte mattene? har hørt folk snakker om dem.. hvor får man tak i de? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er en del bilutstyrs-forretninger som har de. De brukes jo ofte til lydisolering i motorrom etc. på biler. Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har lagt inn 4mm tykke asfalt matter, deretter har jeg lagt skumgummi matter med puppe formet overflate.... Resultatet ble faktisk ganske bra... Neste som står på planen er å bytte ut viften i PSU med en vifte som er mer stillegående.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå