Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Kunne ikke sagt det bedre selv etter å ha spilt hele første Red Dead Redemption. GTA lV satt til western. Våpen systemet er heilt likt GTA lV. Og dette skal være negativt fordi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Og dette skal være negativt fordi? Kanskje det blir litt likt lengden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Kanskje det blir litt likt lengden. Det beste fra to verdener. GTA IV var jo herlig bra, western er konge, og kombinasjonen viste de da unektelig i RDR1 funket knallbra. Kan ikke se noen grunn til at dette ikke skal funke bra i RDR2 og? Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Hva er det som får spilleren til å ønske å investere flere titalls timer i en opplevelse, med oppturer og nedturer underveis, uten å hoppe av når ting kan bli en smule trått? Vel, jeg holder en knapp på særlig ett aspekt: stemning.Foreslår en tur ut i naturen i stedet, for uovertruffen stemning. Blir så dårlig stemning i Oslomarka når jeg løper rundt med hagle og pil-og-bue og skyter bjørn, bøffel og ulv... You sir, made my day xD 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Det beste fra to verdener. GTA IV var jo herlig bra, western er konge, og kombinasjonen viste de da unektelig i RDR1 funket knallbra. Kan ikke se noen grunn til at dette ikke skal funke bra i RDR2 og? Husker jeg brukte lassoen mye og for få godt rykte. Lassoen gjorde at jeg ikke gikk lei. Av gameplay trailer som en fikk se så har de nok ikke prøvd å utvikle skytemekanikken RDR 2, men for all del folk vil nok kjøpe dette og. If not broken don,t fix it Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Blir så dårlig stemning i Oslomarka når jeg løper rundt med hagle og pil-og-bue og skyter bjørn, bøffel og ulv... Bare gjør så liberalistene får suverent flertall på Stortinget. Da kan du og 50 av dine nærmeste venner gå inn i Nordmarka kle dere ut som cowboys og skyte hverandre til døde med skarpe våpen. Så lenge alle har signert en kontrakt på at dette er greit så er alt lov i "individets rettigheters navn" Endret 23. september 2018 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Husker jeg brukte lassoen mye og for få godt rykte. Lassoen gjorde at jeg ikke gikk lei. Av gameplay trailer som en fikk se så har de nok ikke prøvd å utvikle skytemekanikken RDR 2, men for all del folk vil nok kjøpe dette og. If not broken don,t fix it Jeg for min del håper bare å få mye mer av akkurat det samme Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg har det: Før-Oppfølger. Lenke til kommentar
aandre-j Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Lurer litt på om jeg kan handle dette på min lokale expertbutikk eller er det slik at dem først kan bestille det den 26. okt? En annen ting jeg lurer på er hva er forskjellen på Red Dead Redemption 2 (XOne), Red Dead Redemption 2 Ultimate edition (XOne) og Red dead redemption 2 - Collectors box Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Lurer litt på om jeg kan handle dette på min lokale expertbutikk eller er det slik at dem først kan bestille det den 26. okt? En annen ting jeg lurer på er hva er forskjellen på Red Dead Redemption 2 (XOne), Red Dead Redemption 2 Ultimate edition (XOne) og Red dead redemption 2 - Collectors box Eg kjenner ikkje til Expert sine prosedyrar på sånt, men når eit spel har lanseringsdato 26. oktober så får du kjøpt det i mange butikkar på den dagen. På lenka under ser du kva som er inkludert i Special-, Ultimate-, og Collectors-pakkane. Merk deg at du ikkje får med sjølve spelet om du kjøper Collectors Box og må kjøpe det i tillegg. https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/news/article/60459/The-Red-Dead-Redemption-2-Special-Edition-Ultimate-Edition-and-Collect Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Vanskelig å vite om Ultimate er verdt det, men her blir det en tur innom butikkene når de åpner! Dette skal has på release-day i fysisk form. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har hvertfall handlet UE. Hovedsakelig for å få ultimate edition slipcover, eksklusivt steelbook cover, og eksklusivt world map. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det er vel fortsatt ikke noen info om hvilken konsoll dette kommer til å gå og se best ut på (1080p)? Sånn for å velge hvilken jeg skal kjøpe.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det er vel fortsatt ikke noen info om hvilken konsoll dette kommer til å gå og se best ut på (1080p)? Sånn for å velge hvilken jeg skal kjøpe.. Med 99% sikkerhet følgende. Best først. XboxOneX>PS4Pro>PS4>XBO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Med 99% sikkerhet følgende. Best først. XboxOneX>PS4Pro>PS4>XBO Ingen tvil om at XB1X er den kraftigste av alle, men jeg trodde at dette stort sett var brukt for 4K gaming og VR, på linje med PS4Pro, og ikke for å få spill generelt til å se/gå bedre i vanlig 1080p. Håper jeg tar feil såklart Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Ingen tvil om at XB1X er den kraftigste av alle, men jeg trodde at dette stort sett var brukt for 4K gaming og VR, på linje med PS4Pro, og ikke for å få spill generelt til å se/gå bedre i vanlig 1080p. Håper jeg tar feil såklart Både Pro og X sitt hovedfokus er som du skriver 4K. Om du ikke har et 4K TV så vil konsollene fortsatt kjøre i 4K men skalere ned bildet til å passe på et 1080p TV. Som igjen gjør bilde skarpere og mer detaljert. Ofte med bedre anti aliasing slik at en slipper flimring etc. Noen spill har også bedre teksturer og en mer stabil fps enten det er 30 eller 60 fps som er målet. Endel spill så kan en velge om en vil spille i 4K 30fps eller 1080p 60fps. Forza Horizon 4 er et av disse spillene. Personlig så ville jeg vel ikke anbefalt hverken X eller Pro om du ikke har et 4K HDR TV. Da ville jeg heller anbefale å spare opp å kjøpe seg et slikt TV slik at en er klar til neste-gen konsoller som kommer mest trolig om et par år. For da vil fokusert virkelig være å nå 4K i flest mulig spill da X og Pro er for dem som ikke klarer å vente... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvordan er oppskalering fra TV'en sin side da? Personlig har jeg PS4 slim kun for noen Sony-ekslusiver, men blir å spille på en 4K-TV snart. TV'ens oppskalering skal vel gjøre en grei jobb? Trenger ikke zero-latency heller da det ikke er FPS spill jeg kjører. Føler ikke for å oppgradere til PS4Pro Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvordan er oppskalering fra TV'en sin side da? Personlig har jeg PS4 slim kun for noen Sony-ekslusiver, men blir å spille på en 4K-TV snart. TV'ens oppskalering skal vel gjøre en grei jobb? Trenger ikke zero-latency heller da det ikke er FPS spill jeg kjører. Føler ikke for å oppgradere til PS4Pro Forskjellen er at du tar et 1080p bilde og oppskalerer det til å passe på et 4K TV. Det fungerer det. Men TV må fylle ut dem ekstra pikslene selv via algorytme. Noe som gjør at du ikke får et så skarp bilde som ved å gjøre det motsatt vei ved å kjøre inn et 4K bilde og skalere/forminske det ned til å passe på et mindre panel. Da får en et skarpere bilde. Men om du ikke synes det er verdt å oppgradere til Pro nå så får du ihvertfall HDR da. Det alene er en voldsom opptur og forandrer endel spill veldig. Kan bare tenke meg hvordan HDR vil bidra til å løfte atmosfæren i fks Red Dead Redemption 2... Det er jo tross alt bare rundt 2 år? til neste PlayStation konsoll kommer. Det begynner nok å lekker detaljer om den på ny året og kanskje en første titt allerede juni/juli 2019.. Så du får gå i tenke boksen. Kan jo hende det er en god deal på innbytte på Gamestop hvor du betaler et mer overkommelig mellomlegg om du ikke vil vente. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Takk for info! Med tanke på at det bare er 55" så tror jeg ikke skarpheten blir et problem. HDR og OLED er det jeg oppgraderte for og der får jeg nok full valuta. Hadde RDR2 og Spider-Man kommet til PC så hadde jeg aldri kjøpt PS4. Ekslusiver er noe herk Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Ingen tvil om at XB1X er den kraftigste av alle, men jeg trodde at dette stort sett var brukt for 4K gaming og VR, på linje med PS4Pro, og ikke for å få spill generelt til å se/gå bedre i vanlig 1080p. Håper jeg tar feil såklart Foruten mulighet som mer stabil framerate, bedre teksturer (XBO-X har mer minne), AA og 60FPS performance mode med lavere oppløsning som nevnt, kan ihvertfall XBO-X også gi fordeler som bedre tekstur filtering, draw distance, LOD, skygger, refleksjoner etc.. generelt bedre grafikk og bildekvalitet og forskjellen kan være ganske stor selv på en 1080p TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå