Gå til innhold

[Video] The DNA of Fallout 76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig da det er noe av det mer interesange for min del. Siste vi, eller mer korrekt jeg hadde trengt nå var enda en klone av et spill som ikke gjør noe nytt. Personlig krysser jeg fingrene for at dem tar det dem lærer ifra F76 videre til deres neset Elders Scroll spill  :)

Lenke til kommentar

Ikke helt, mye av fokuset i 76 er på basebygging og det er med klar margin det minst interessante med både Skyrim og F4 for min del.

Merkelig. Sist jeg spilte Fallout 4 ga jeg blaffen i basebygging fullstendig. Muligheten var der, men det var aldri noe jeg følte jeg "måtte" gjøre. Regner ikke med det er noe jeg "må" gjøre i Fallout 76 heller. :) Hvordan er for øvrig basebygging i Skyrim? Ante ikke at det i det hele tatt var noe sånt der?

Lenke til kommentar

Merkelig. Sist jeg spilte Fallout 4 ga jeg blaffen i basebygging fullstendig. Muligheten var der, men det var aldri noe jeg følte jeg "måtte" gjøre. Regner ikke med det er noe jeg "må" gjøre i Fallout 76 heller. :) Hvordan er for øvrig basebygging i Skyrim? Ante ikke at det i det hele tatt var noe sånt der?

OK da, husbygging i Skyrim. Beklager at jeg ikke var presis nok i mine poster. Det kan gjenta seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kommet en del nye videoer med Gameplay av Fallout 76 ute nå, en rekke personer ble invitert til å spille Fallout 76 på Xbox One sammens med Bethesda dev i 3 timer i strekk.. Må si jeg er mindre negativ nå etter å ha sett innholdet, men tenker at kanskje spillet vil bli litt kjedlig i lengden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...