Gå til innhold

Gjør en god gjerning

AzZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker helt fint det. Du er helt anonym. Legger ikke merke til noenting. Du kan velge om programmet skal begynne å arbeide når skjermbeskytteren går på, eller du kan la den arbeide hele tiden.

Faktisk er det Intel som har laget programmet, så det er ikke noe tull. Har vært medlem en god stund og har ikke noe negativt å si om prosjektet.

Hvorfor ikke??

Lenke til kommentar

Er det ikke et type program som bruker den prosessorkraften du ikke bruker til å "lage" et monstrum av en maskin? Brukte det iaffal før (for å være snill :smile: ) og da hadde jeg null problemer. Trur neppe det er spyware.

Hva er best av GF3 og Radeon?

Er Daytona GF3 ti 200 bra?

Hva er best av Intel og AMD?

Beste laptop deal?

Er IBM harddisker dårlige?

Hva er raid?

Hva er retail? :lol:

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-03-05 13:14 ]

Lenke til kommentar

Jag är från Sverige, faktiskt.

Jadå, en god gärning är värd mer än strömpengar. Att fler folk överlever till dom blir nitti och får 6 ungar är däremot inte bra på lång sikt, vi är redan för många...

Som jeg har sagt før og sier igjen:

Dette er for folk.

Det overlever alt for mange uansett.

Seti@home, finn romvesener, si hei, romvesener kommer hit, ser at jorda er overstappa, zapper noen milliarder folk, resten lever i en mye renere og bedre verden :smile:

Litt drastisk kanskje, men fælt effektivt.

Lenke til kommentar

OT: I en av statene i USA er det totalforbud for sysadmins på offentlige skoler/kontorer å legge inn screensavere. Det av den enkle grunn av at screensavere "stjeler" cpu-ressurser. Sysadmins som legger inn screensavere kan visstnok risikere noen år innenfor murene :grin:

Lenke til kommentar

Hehe! Jeg har lagt dette frem for it ansvarlig for den skolen jeg går på. Jeg går på St. olav i Stavanger der it ansvarlig virket veldig positiv. Jeg skal bare legge programme inn på en pc for å vise hvordan det virker. Jeg personlig bruker ud døgnet rundt. På St. olav går det ca. 700 elever. Det er ganske mange datamaskiner. :smile:

Lenke til kommentar

Er det mulig å bruke dette programmet uten å ha kobla maskina mot nettet? Overføre med diskett ellerno? Min tb 1,6 som er ikke på nett foreløpig, og jeg tviler på at denne crappy 333Mhz maskina gjør no særlig nytte for seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...