Gå til innhold

Har du teknologi som kan være med på å redde kloden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg melder meg på med; MOT

Meta Organisasjon Teori, dette er noe som må etableres for å skape en heterosiseffekt.

Forståelse for hvorfor vi lager "Ting" er helt avgjørende for vårt handlingsmønster. 80% av vestlige "Ting" er for å skape følelser, således at mer eksakt kunnskap om fordeler og ja ulemper kommer klarere frem.

Det er mannen i gaten, din nabo, eg og Du som skaper følelser og miljø. Dette kan ikke bare komme til utrykk gjennom mer effektiv råvare til "Ting" teori.

Presse så vel som enkeltindividet må samarbeide om betre handlinger og forståelse. Optimum er så langt eg kan se ikke tatt ut teoretisk, og følgelig ikke følelsesmessig.

Det skal bli artig å følge «Skogen Lund», nu har den sterke personen fått en stilling som kan gi store forskjeller. Hva velges; fri tilgang på artikler Onsdag og Torsdag kunne vere noe.

https://m.youtube.com/watch?v=Bzehb_yeZtU

Om eg skal sette noen høgt, Lærere genuint intresert i sitt fagfelt, tekniske fattige fra øst-Europa på YouTube, eller rock and roll og kunstnere.

Nye prester treng man ikke. MOT er styrke, og som en kamerat sa «ungdomen i dag er betre enn vi var»

Hva er «Shibsted» eigentleg, er dei noe som ligner General Motor (GM) med utgaver spedd utover i det vide og det brede. Husk GM måtte hjelpes, Ford greide seg derimot.

Hvem gidd å kjøpe smale aviser i mengdevis når man har Internett, og faktisk kan søke seg frem til mer relevant informasjon.

Ai (artifisial intlegens) er jo bare teoretisk vissvass, smarte målere og smarte hus like så. Et ur på varmtvannsberederen knuser jo dette med glans.

Og hvor smart må man eigentleg vere for å ikke sørge for nok studenthybler, eller selge ut vikarboliger til sykehus for den saks skuld. En ekstra bil i Oslo gater koster jo 70 000,- i året, og joda kalorifattig mat øker tungtransporten på vegene lineært med manglende kalorier.

Mykje rart man skal lese:

https://kapital.no/2018/09/den-nye-verden-vil-vokse-frem-innen-30-ar-0

Men er 50% sant må det man foretar seg ha en lang tidshorisont, E18 planlegging holder ikke, og Fornebu er jo en katastrofe på linje med grøften inn til Stortinget.

Sammenligner man td. VG med annen produksjon ser man litt av samme svakhetene, en redsel for å kanabalisere egne «artikler». Hvorfor så lite MOT

Økonomisk er det jo ingen ting i vegen for at man legg 10 000 studieplasser over på en Cruise-båt liknende sak for å avlaste Oslo’et. Så Røkke har Du en mobiltelefon ?

VW er en stor aktør og vil komme tung inn i markedet for mer mobile og modulære enheter. Over 3000 nye nordmenn kjøper bobil i året, energi og kommunikasjon er kritiske faktorer som er åt å finne sin form. Knaus og Hymer er også store konsern, klar og i startgropen

https://www.tu.no/artikler/volkswagens-el-varebil-skal-kunne-kjore-mer-enn-50-mil-og-lades-lynraskt/446639

Og vi er ikke representert i markedet på noe som helst vis.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Redde kloden, eller redde menneskeheten"?. Skal menneskeheten reddes må vi på ett eller annet tidspunkt stoppe befolkningsveksten. Ironisk at for å redde menneskeheten må menneskeheten muligens decimeres... Jeg frykter at den "oppfinnelsen" som forårsaker redusert folketall på jorden ikke er av den typen som vil få positiv omtale i historiebøkene......eller vinner priser.. Kandidatene kan befinne seg innen nukleær fysikk eller virologi.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...