Gå til innhold

Ønsker om egenskaper i stillingsannonser: – Mange arbeidsgivere ser etter et supermenneske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle stillingsannonser må man tydeligvis være utadvendt.

Er man strukturert, analytisk, flittig, selvestendig men innadvendt så kan man glemme å søke med andre ord.

Enig, det er sikkert mange arbeidsgivere som mister store talenter fordi de ikke er utadvendte og fremoverlente. Hva nå en det siste skal bety.

Lenke til kommentar

Er man strukturert, analytisk, flittig, selvestendig men innadvendt så kan man glemme å søke med andre ord.

Neida, men av en eller annen grund oppfattes innadvendt som noe negativt (sikkert fordi vi er i mindretall og at det er utadvendte som jobber i HR), så jeg ville likevel søke og holde meg fra å si noe om det på intervjuet.  Det er min erfaring at innadvendte er de dyktigste innen mitt fagområde. 

Lenke til kommentar

I mange stillingsannonser så virker det også som at søkerne helst skal være maks 20år med minst 40års erfaring innnen feltet, ikke rart det klages og er såpass mye ledig gang når man ikke får en eneste sjanse også alt det der selvskrytet man skal drive med bare for å få en jobb er ingenting for meg, men det er visst det som trigger arbeidsgivere ser det ut til, synd men sant at rævsleikere er det som går foran alle andre.

Mitt humør er ikke oppunder taket 24/7 som de helst vil ha, men jeg møter opp til tiden, gjør det jeg skal å går igjen, er sjuk 1 gang hvert andre skudd år eller noe (ja det var en overdrivelse) så jeg er nesten aldri borte ifra jobb, men det ser ikke ut til at det er godt nok mange steder også hater jeg at man må begrunne hvorfor man vil jobbe ett sted, duh retard, jeg skal få penger for at du stjeler av fritiden min, eneste grunnnen til at man jobber.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...