gorsol Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Ballen spretter EA sin vei i FIFA 19.ANMELDELSE: FIFA 19 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Er bildene i saken virkelig fra Fifa 19 på PS4? Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Er bildene i saken virkelig fra Fifa 19 på PS4? Ja det stemmer. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Battle Royale modusen bør være sånn det er førstemann(dame) til 11 mål! Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Er bildene i saken virkelig fra Fifa 19 på PS4? Skulle til å spørre om det samme. Jeg har kjøpt det nyeste PES, og det ser da vitterlig uhorvelig mye bedre ut. Nå spiller jeg det med HDR-modus aktivert ( da PES støtter det) men uansett, dette så ut som noe som kunne kommet ut på PS3 ut ifra skjermbildene. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 20. september 2018 Forfatter Del Skrevet 20. september 2018 Er bildene i saken virkelig fra Fifa 19 på PS4? Skulle til å spørre om det samme. Jeg har kjøpt det nyeste PES, og det ser da vitterlig uhorvelig mye bedre ut. Nå spiller jeg det med HDR-modus aktivert ( da PES støtter det) men uansett, dette så ut som noe som kunne kommet ut på PS3 ut ifra skjermbildene. Mer at det er en standard PS4, ikke en Pro. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Til dei som er bekymra for grafikken, skjermbildene her er overhodet ikkje representative. Spelet ser ut som oppgradert FIFA18, det beste er at ansikta ser mykje meir levande ut, munnen beveger seg osv. Så grafikken i år er 10/10 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Veldig fin grafikk på PC, men mangel på HDR er helt krise. Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Fantastisk. Ikke ETT ord her om at karriere er de samme, sure strømpene fra ifjor. Ikke en nyvinning overhodet, selv om den delen var full av idioti som at man pinadø ikke kunne slippe mer enn 2 spillere i året på free transfer. The journey er for øvrig kliss lik filmen Goal, og så full av klisjeer og manusstyrt "handling" som det er mulig å få. Husker jeg signerte med Hunter for Burnley første året, i håp om å få spilletid. Jaggu rulla Harry Kane inn døra. Noe scripta? Så signerer man for Bayern, hvor du tar plassen til Müller, som senere er mulig å signere? Fullstendig latterlig. 8/10 må være for CL-hymnen... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Det er så vanvittig mye innhold i fifa at å gi spillet 5/10 fordi ikke alle moduser får oppmerksomhet hvert år blir feil imo. Total pakka fifa 19 er veldig bra og helt innafor med 8/10 totalt sett. Det sagt så burde vel både karriere og pro clubs fått en overhaling eller 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå