Ursidae Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 skal oppgradere min 1t hd intern lagring med en 2t sshd.tenkte jeg skulle koble den nye harddisken med en usb kobling jeg har fra en extern harddisk og overføre alle filer over på den nye sshd'en før jeg bytter dem ut.... MEN det registrerer ikke at jeg har plugget den i.hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 er det en 3.5" disk må du koble til strøm også. En har iallefall måtte gjøre det på alle harddisker jeg har koblet til via docking eller lignende. Har du gjort det? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 er det en 3.5" disk må du koble til strøm også. En har iallefall måtte gjøre det på alle harddisker jeg har koblet til via docking eller lignende. Har du gjort det? er en 2.5" til laptop. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Windows? Søk etter "computer Management" og velg "Disk Management". Dukker den opp der? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Windows? Søk etter "computer Management" og velg "Disk Management". Dukker den opp der? nope Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 tar heller bare å overfører til en annen ekstern harddisk, har en 4t ekstern liggende et sted som sikkert funker bedre som "mellom man". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå