lillelarve Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Finnes det noen måter å forbedre dette på? Kan det ha noe å gjøre med ice (abonnement)? Jeg har hatt ice i noen år nå, og det er kun iPhonene jeg har hatt problemer med. 3G’en bruker lang tid på å slås på, fordi dekningen blir borte. På Samsungen var ikke dette noe problem da. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Skru på 4G, Skru på roaming, sett nettvalg til Auto. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 TAKK! ? Det funka! Bruker mer strøm, men veldig verdt det. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 I utgangspunktet skal ikke 4G bruke mer strøm med mindre det er snakk om veldig lave mengder med data. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Å, ok! Var bare mobilen som ga meg en advarsel om det da jeg skrudde på 4G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå