Gå til innhold

Mistenkelig billig 9800 Pro?

Aetius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er billig ja. Og komplett er ikke de eneste som selger den til den prisen. Skal du ha et 9800pro så løp og kjøp  ;)

Okay, det hørtes bra ut, men hvordan er ytelsen på dette i forhold til andre i samme prisklasse? I forhold til non-pro? AIW? EZ? Atlantis? XT? Overklokkingsegenskaper?

Må innrømme at jeg føler meg litt som en nysluppet fjert i en kurvstol når jeg skal forsøke å bestemme meg for hvilket kort som gir mest for pengene. Men det er vel hensikten også, tenker jeg.

Edit: Skriveleif.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Her er en review av akkurat det kortet og det yter veldig bra. Og til den prisen er det vanskelig å "ikke" slå til. Skal du ha et 9800pro kort er dette kortet jeg ville anbefalt til alle andre også

Two thumbs up :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Og hvis du bestiller fra england så må du jo betale masse i toll og porto og gud vet hva...

Leste du hans første innlegg? Ikke det nei. Da kan jeg forklare deg at han faktisk bor i England og derfor handler han fra engelske webshopper :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Linken virker når jeg prøver den for andre gang. Første gangstrykk=hovedside, andre gangstrykk=powercolor 9800pro.

Skjønne den som kan :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hva er det du tror om meg? :p

GBP 225.51 inc. VAT

:devil:

hehe, regna nå med at det var under kontroll, men ville være sikker slik at man ikke gikk på en liten smell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...