P-okken Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Har noen tips til noe ikke altfor ekstreme priser på å få tak i klær med litt god klasisk stil, gjerne tweed.. Butikker nettbutikker og alt tas imot.. Er litt i behov for noe nytt.. Og klarer ikke noe tsjorter eller hette genser.. Men 6 tusen for en frakk og jakke blir uansett i overkant nå før jul.Skulle hatt både skjorte bukse jakke/frakk, vest.. I noe som faktisk tar seg bra ut.Veldig takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Vanskelig å få tweed til "ok pris" siden det er dyrt i seg selv. Du kan jo finne noe som ser litt ut som tweed billigere sikkert, men vet ikke hvor. Lenke til kommentar
dover606 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg er bare nødt til å komme med kvalitetsanbefalinga først! Du får tweed jakke og bukse, målsøm, til ca 4000 kr på Wild Oscar i Oslo. Hvis ikke målsøm har de også ready-to-wear der. Et forslag som er lavere i prisklasse blir danske Bertoni, de har mange butikker i Norge. Og for all del, Fretex/finn.no har også skjulte skatter. Hvis jeg hadde hatt stramt budsjett ville jeg investert mest penger i en ordentlig jakke, og gått for bukse, vest og skjorte fra Bertoni eller brukt. Skal man kombinere på denne måten (forskjellige merker, farger) må man ha samme grovhet i stoffet på bukse, vest og jakke. Nå fikk jeg plutselig veldig lyst på nye klær jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå