abene Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ny MP3-spiller fra Vosonic Vosonic lanserer nå en ny MP3-spiller, som også fungerer som en ekstern lagringsenhet via den innebygde harddisken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 blir sikkert rådyr Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Denne var kul. Den kan brukes som MP3 spiller, ekstern harddisk og som dumpested for bilder tatt med digitalkamera. Tatt fra specs'en fra sida deres: Supports major types of memory cardsCompact Flash ? Card type I/type II (CF) IBM MicroDrive SmartMedia ? Card (SM) Memory Stick® (MS), Memory Stick Pro (MS Pro) Secure Digital Card (SD) MultiMediaCard (MMC) Aberet var jo batterilevetiden, som var på 2 timer... Ouch! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 "Linux Kernel version 2.4 (uten drivere)" Lenke til kommentar
texaco Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 var dette riktig? "Spilleren har ett oppladbart Li-ion batteri som gir to timers spilletid. "? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Blæh... To timer spilletid... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, det her virker mer som en X-Drive med mp3-funksjonalitet... Ikke det at jeg klager over det... Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Spesifikajsonene fra hjemmesiden deres sier at den kun støtter FAT systemer... Oss med ntfs kan ikke overføre filer, eller gjør windows litt hokus pokus? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 windows tryller min flash-mp3 spiller bruker fat16, det samme gjelder også digitalkameraer såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå