eesp Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hei, Nylig har spottene i ene rommet i huset dimmet seg helt ned etter at er blitt påslått. Først lyser de kraftig, så dimmer de seg ned. De reagerer ikke på dimming etter dette. Noen som har vært borti dette? Kan det være at en pære begynner å bli dårlig? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Er det LED spotter eller spotter med GU10 pærer du har? Lenke til kommentar
eesp Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Det er ikke LED værtfall. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Hvor mange sporter er det på sløyfen? Og hva slags type pære er det? De mest populære er GU10 og G5,3. Kan være at en av trafoene over himling begynner å dø... eller at dimmeren er defekt. Ta litt bilder, så veit vi hva du har Lenke til kommentar
eesp Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Det er fire spotter i «systemet», og pæra ser slik ut. Tror det er GU5,3? Bare si fra hva dere trenger bilder av, så skal jeg fikse. Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 6mnd igjen, så blir det ulovlig å produsere slike pærer... Lenke til kommentar
eesp Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Har tenkt å erstatte de med LED i nærmeste fremtid. De blir ekstremt varme. Noen forslag til hva som kan være problemet her? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Sannsynligvis trafo som synger på siste verset. De blir også perverst varme. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Hvor finner jeg trafoen, og er det noe jeg kan bytte selv? Nå har forresten spottene holdt seg på hele ettermiddagen. Har ikke prøvd å dimme dem. Vet ikke om det forandrer situasjonen. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå