20knop Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hei, litt usikker på hvor jeg skal poste dette her så bare prøver meg fram Okei, jeg bor nå på hybel og sliter med dårlig internett. Så da lurer jeg på er det noe mobilt brebånd dere kan anbefale meg? Vil helst ha ett der jeg bruker på en måte ett kontantkort som i mobil og kan fylle på data når jeg går tom. Må egne seg til spilling og helst god dekning (Vil selfølgelig ringe å spørre før jeg bestiller om de kan garantere god dekning og hastighet ) Finner ingenting hos telenor eller telia. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hei, litt usikker på hvor jeg skal poste dette her så bare prøver meg fram Okei, jeg bor nå på hybel og sliter med dårlig internett. Så da lurer jeg på er det noe mobilt brebånd dere kan anbefale meg? Vil helst ha ett der jeg bruker på en måte ett kontantkort som i mobil og kan fylle på data når jeg går tom. Må egne seg til spilling og helst god dekning (Vil selfølgelig ringe å spørre før jeg bestiller om de kan garantere god dekning og hastighet ) Finner ingenting hos telenor eller telia. Har ikke telia slutta med det så har de mobilt bredbånd kontant enda. Billig? Nei. Dekning må du nesten finne ut av selv. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Det finnes ikke lenger kontantkort/påfyllingskort type mobilt bredbånd. Du er noen år for sent ute. Har lett etter det selv. Lenke til kommentar
20knop Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Okei, takker for svar. Lenke til kommentar
Karl Andreas Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Men du kan bruke kontantkort av en av de operatørene på mobilen din og så opprette hotspot- virker bra på min laptop med kontant fra MyCall. Bor i Oslo vestkanten og finner det bedre enn WiFi jeg får fra eieren. Noen operatør har sim kort som kan settes inni i en ruter også. Uten at de merker noe. Du må bare holde forbruket ditt på et vanlig nivå. Endret 18. september 2018 av Karl Andreas 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Talkmore har forhåndsbetaling av kanskje den typen du spør om.. Du forhåndsbetaler ett beløp inn på konto, velger abbonoment og du har 10GB Fri surf eller lignende, og du kan kjøpe datapakker ekstra direkte fra kontoen din som du fyller opp fra debitkortet... Blir det for lite penger på kontoen pengene trekkes fra, vil Talkmore prøve å fylle opp kontoen igjen med ett avtalt beløp, alt fra minimum 200,- kroner og oppover.. Det nærmeste man kommer ett fullverdig kontankort for voksene med dårlig kredit... https://talkmore.no/autopafyll Er klar over at dette ikke er dataabb, men ett ordinært ett... EditEller jo, de tilbyr 20GB for 349,- i månden.. Fårhåndsbetalt hver gang... Man kan endre abbonomentet en gang hver månde etter hva som passer deg om det ikke skulle være i brukt en periode.. Prøvde å finne samme muligheten uten å være innlogget, og fant ikke mulighet på rent bredbånd da... :/ Endret 18. september 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Normalen med mobilt bredbånd er at du har en månedlig kvote og så struper leverandøren Hastigheten når man overstiger denne. Så kan man eventuelt kjøpe ekstra datapakker etter behov. Så løsningen er jo nesten tilsvarende kontantkort. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (Vil selfølgelig ringe å spørre før jeg bestiller om de kan garantere god dekning og hastighet ) Finner ingenting hos telenor eller telia. https://www.telia.no/dekning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå