Bluebeans Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Update: http://www.garbion.frac.dk/tod.jpg Ser kanskje ikke ut som jeg har brukt anti-aliasing men jeg har det EDIT: Skriften blir finere når jeg får den i dw Endret 18. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Mye bedre, ikke så grå, men fortsatt litt kjedlig. Ellers så ser linjene fortsatt rare ut, d er mulig de er anianalisa, men da må noe annet gjøres med dem Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 De horisontale linjene i bakgrunnen er ikke helt heldige når jeg scroller opp og ned, de faller liksom sammen i hverandre, det ser ikke fint ut. Men det kan hende det er min egen 'feil', jeg har LCD-skjerm @ 70 Hz. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 De horisontale linjene i bakgrunnen er ikke helt heldige når jeg scroller opp og ned, de faller liksom sammen i hverandre, det ser ikke fint ut.Men det kan hende det er min egen 'feil', jeg har LCD-skjerm @ 70 Hz. Hvilken oppløsning har du? Har noen andre det samme problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå