Bluebeans Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skjønner ikke at jeg gidder, den blir slakta uansett KUN konstruktiv krittikk. Vet det ser kjedelig ut? Noen som har forslag til fargevalg? -->Link<-- Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Glemte og legge til at det er en del bugs som jeg skal fikse. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Stilren Liker ikke mørke bakgrunner da det er vanskelig å lese lengre tekst, selv med kontrast Menyen og logoen er gjort en million ganger før, og jeg synes det ser litt barnslig. Likte de små "uretthetene" i hjørnene på hovedfeltet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 - Hjørnene er kornete og trenger anti-aliasing - Siden det heter ToD, bør det skrives Troops of Death (med stor D) Kommer ikke på noe mer. Fint potensiale.. Bruk "Edit" knappen om du glemmer noe, så slepper du å legge inn et svar for å redigere ting.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 forsøte PS prosjekt ja... den er hvertfall ikke rotete, litt kjedelig, få inn en farge til kanskje? bra begynnelse! Sweeeet! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Først --> Antialasing er en fin ting... - Litt for synlig bruk av bevel og andre std ps effekter, slikt liker jeg ikke. - Innholdsgreia kan du utvide 10px oppover. - Dårlig fontvalg. Alt for std. - Mørk og trist. - Til å være ditt første ps prosjekt, får du såvidt bestått av meg... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) - Hjørnene er kornete og trenger anti-aliasing- Siden det heter ToD, bør det skrives Troops of Death (med stor D) Kommer ikke på noe mer. Fint potensiale.. Bruk "Edit" knappen om du glemmer noe, så slepper du å legge inn et svar for å redigere ting.. Glemte edit, dumme meg.. Jeg sa det var en del bugs, vis dere syntes dette designet er greit så vil jeg fikse dem. Vis dere hater det hiver jeg det i papirkurven og da hadde det vært liten vits og fikse det. EDIT: 1. Skal fjerne endel teksteffekter etter ønske 2. Antialiasing er på vei 3. Skal bytte fra arial til verdana. Og angående mørk og trist, noen som har et forslag til fargevalg? Endret 17. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hvordan fikser man antialiasing av layers i ps 8? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvordan fikser man antialiasing av layers i ps 8? Samme metode som 7'ern Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hmm, får ikke velga type under layer, hva er galt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Åssen fiker man dem i 7'ern da..? (Ikke kom med "samma som i 6'ern.. ) Lenke til kommentar
Kurgan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 det er så mange som bruker grå bakgrunn og sort tekst...... Det er ikke bra, vanskelig å lese teksten og kjedelig. Ellers: lykke til videre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 det er så mange som bruker grå bakgrunn og sort tekst...... Det er ikke bra, vanskelig å lese teksten og kjedelig. /me ser hvit tekst på grå bakgrunn... Sikker på at du har kalibrert øynene dine riktig? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Noen er kraftig galt med ps'en min. Får ikke antialiasa Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen er kraftig galt med ps'en min. Får ikke antialiasa altså, du kan ikke lage en linje med anti-aliasing på? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Noen er kraftig galt med ps'en min. Får ikke antialiasa altså, du kan ikke lage en linje med anti-aliasing på? Nei, det er layeret får jeg ikke aliasa. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har aldri hørt om å få layeret anti-aliasa????? Resten av gjengen som bruker photoshop, har dere hørt om det? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har aldri hørt om å få layeret anti-aliasa????? Resten av gjengen som bruker photoshop, har dere hørt om det? Ops, mente ikke layeret . Mente selecten. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har aldri hørt om å få layeret anti-aliasa????? Resten av gjengen som bruker photoshop, har dere hørt om det? Ops, mente ikke layeret . Mente selecten. ja men det er ikk noe problem, hvis du velger f.eks elliptical marque tool så ser på helt øverste tool bar der det dukker opp en "anti-aliased" check box... bare marker den du så er det i orden...! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Litt trist og kjedelig kanskje?? Litt for standard "tutorial" ting øverst til venstre, den ringen med ToD inni. Lissom en gradient opp og en ned, iallefall få en form for stroke på inner-ringen.' Ellers ville eg ha fiksa på dei hjørna og det som såg stygt ut. Standard design, men greit nok. Fin begynnelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå