eirikd Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 snakket akkurat med en som jobbet på lefdal han sa at sx1 var sendt ut til dem som hadde forhåndsbestilt den på nettet og den ville koste rundt 6 lapper uten abo noen som vet om noen butikker som har fått inn sx1 for slag? Lenke til kommentar
galant Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tror ikke den kommer i butikk før etter jul... På jobben min så har vi ikke fått den inn ihvertfall... men jeg tror ikke jeg ville ha valgt sx1 Siemens er noe dritt... man må jo legge inn oppsett for mms og gprs selv.. Å hvis du bytter operatør, så har du et reint ****** foran deg, med å forandre på de oppsettene Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tror ikke den kommer i butikk før etter jul... På jobben min så har vi ikke fått den inn ihvertfall... men jeg tror ikke jeg ville ha valgt sx1 Siemens er noe dritt... man må jo legge inn oppsett for mms og gprs selv.. Å hvis du bytter operatør, så har du et reint ****** foran deg, med å forandre på de oppsettene Ikke så mye peil du. Hvis man ikke vet hvordan man skal legge inn oppsett for Gprs og MMS, så har man ikke så mye bruk for en smartphone spør du meg. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 jeg skal ha den uansett... så bare må finne en butikk som har den var i en butikk igår og der hadde den bekreftet til importøreren den 12 12 har vært...hva skjer nå? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Trokke den kommer før til etter jul, og da er sendo X et bedre valg! Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 MPX får visstnok inn SX1 på fredag, 'bekreftet' står det til og med nå. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Trokke den kommer før til etter jul, og da er sendo X et bedre valg! Og hvorfor det da??? Sendo X har ikke radio Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nei, men hvis du mener radio er sååå viktig en 5000 kr telefon, så burde du heller kjøpe deg en radio til 200 kr. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nei, men hvis du mener radio er sååå viktig en 5000 kr telefon, så burde du heller kjøpe deg en radio til 200 kr. hvorfor det? Hvis man liker radio, og skal kjøpe seg en mobil som f.eks. X, 6600 eller SX1 er jo SX1 det beste valget (i tilegg til at den er bedre enn 6600 på annet også) Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hvorfor SX1? ? Ta heller en Sendo X eller helst en Neonode 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hvorfor SX1? ? Ta heller en Sendo X eller helst en Neonode 1 fordi hverken X eller N1 er til salgs enda. Og fordi SX1 er bedre enn 6600 og X på noen områder, selv om mange ville sett på X som en bedre mobil enn SX1. N1 kjører proprietært operativsystem, noe som begrenser mulighetene sterkt. Med symbian derimot har man mulighet for å bruke et drøss av ålreite tredjepartsprogrammer. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Slutt nå å mas om X og Neonode da (begge kommer vel neppe før til sommeren uansett). Denne topicen handler om SX1s tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) er fristet til å kjøpe på mpx,snakke med dem nå de får inn 50 stk og 35 er tilgjengile. men 5k er mye peng for mobil. Noen kan si om det er verdt det? Endret 17. desember 2003 av Danny Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hvis sendo x hadde vært siemens ja... men sendo kommer rett over jul Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 på prisguide står det da at komplett har sx1 nå.. sjekka igår.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Gå inn på komplett og se om det stemmer da... Er ikke alltid at prisguiden stemmer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 på prisguide står det da at komplett har sx1 nå.. sjekka igår.. det var fordi komplett sin status på SX1 var "Ubekrefted 16.12.03". Da tror prisguiden at den er på lager, fordi den bare bryr seg om datoen, ikke at datoen forteller ubekfrefted tid. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 gprs og mms må man jo legge inn på alle telefoner, da jeg fikk t610 måtte jeg legge det inn manuelt, fordi den automatiske ville ikke funke... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 gprs og mms må man jo legge inn på alle telefoner, da jeg fikk t610 måtte jeg legge det inn manuelt, fordi den automatiske ville ikke funke... Hva har dette med sx1 å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå