Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 http://www.zonalmarking.net/2019/06/03/liverpool-2-0-tottenham-liverpool-goals-either-side-of-tottenham-dominance/ Synes denne var bra. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Fin den. Veldig mange lag som setter press på TAA og det skjønner man jo, Tottenham var tydelig bevisste på å komme rundt på han s side. Han er verd det allikevel, med alle målgivende han har. Men det er ikke lett å score på Liverpool. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Fin den. Veldig mange lag som setter press på TAA og det skjønner man jo, Tottenham var tydelig bevisste på å komme rundt på han s side. Han er verd det allikevel, med alle målgivende han har. Men det er ikke lett å score på Liverpool. Nå var det ikke hovedsakelig det jeg tenkte på. Det er jo opplagt at man angriper der. Liverpool og alle andre angriper jo bak Trippier. Tenkte mer på at han påpeker at Tottenham egentlig skapte mye mer enn hva mange gir dem kreditt for (Tottenham var kjedelige. Ville ikke. Blablabla.) problemet var bare at Son og Dele ikke klarte å gjøre nok med rommet Kane skapte og sjansene fra backene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Hadde nok til å kunne ha putta ja: https://twitter.com/MC_of_A/status/1134929223796363265 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Nå var det ikke hovedsakelig det jeg tenkte på. Det er jo opplagt at man angriper der. Liverpool og alle andre angriper jo bak Trippier. Tenkte mer på at han påpeker at Tottenham egentlig skapte mye mer enn hva mange gir dem kreditt for (Tottenham var kjedelige. Ville ikke. Blablabla.) problemet var bare at Son og Dele ikke klarte å gjøre nok med rommet Kane skapte og sjansene fra backene. Joda, spillemessig var Tottenham overlegne på lørdag. Men Liverpool hadde det lille ekstra Jeg så igjennom hele denne snutten, Mourinho er betydelig mer interessant som kommentator enn trener. Endret 5. juni 2019 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå