Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Har ingen problemer med straffen. Fjollete posisjon å ha armen i, kan grine så mye en vil om at han dirigerer forsvar, men faktum er at han gjør seg større med å heve armen, noe kun keeper har lov å gjøre i feltet. Og uenig i at det "ødelegger kampen", om noe så er det Liverpool som er flate etter det. Tottenham var bare to størrelser for små, tror ikke de hadde scora om vi hadde spilt 90 minutter til. Det endret nok utgangspunktet til begge lag for kampen. Det er dette jeg tenker på når jeg sier det ødela. Tviler på Liverpool hadde tatt det så "rolig" og vært så defensive som de var om de ikke hadde ledet. Tottenhams plan var åpenbart å utfordre Liverpool bak Trent, noe som hadde vært lettere om Liverpool måtte angripe. Samtidig fortsatte Liverpool med å presse tidvis veldig høyt uten at de lot/Spurs klarte å utnytte rom som kom av det. Det drepte de mye av kampen med fordi Spurs "trillet ball på midten" som en annen bruker her inne kalte det. Enig i at Liverpool nok hadde vunnet kampen selv uten den straffen. Med tanke på Spurs tendens med å rote det til i starten denne sesongen hadde nok Liverpool putta tidlig uansett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Det endret nok utgangspunktet til begge lag for kampen. Det er dette jeg tenker på når jeg sier det ødela. Tviler på Liverpool hadde tatt det så "rolig" og vært så defensive som de var om de ikke hadde ledet. Tottenhams plan var åpenbart å utfordre Liverpool bak Trent, noe som hadde vært lettere om Liverpool måtte angripe. Samtidig fortsatte Liverpool med å presse tidvis veldig høyt uten at de lot/Spurs klarte å utnytte rom som kom av det. Det drepte de mye av kampen med fordi Spurs "trillet ball på midten" som en annen bruker her inne kalte det. Enig i at Liverpool nok hadde vunnet kampen selv uten den straffen. Med tanke på Spurs tendens med å rote det til i starten denne sesongen hadde nok Liverpool putta tidlig uansett. Enig at det endrer utgangspunktet for kampen, det er et mål. Blir som å si at man ikke skal gi rødt om man brekker ankelen til en spiller i første fem minuttene, fordi det vil ødelegge kampen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Liverpool supporterne hadde startet underskriftskampanje hvis Tottenahm fikk straffe for den og samme situasjonen i finalen. Deretter ville de ha sytet om det i mange år framover. Men at det skjedde med Tottenham, så er det greit... lol, det er tragisk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Det tviler jeg på ^^ Endret 2. juni 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Liverpool supporterne hadde startet underskriftskampanje hvis Tottenahm fikk straffe for den og samme situasjonen i finalen. Deretter ville de ha sytet om det i mange år framover. Men at det skjedde med Tottenham, så er det greit... lol, det er tragisk Gledelig med Liverpool-seier, ikke sant? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Liverpool supporterne hadde startet underskriftskampanje hvis Tottenahm fikk straffe for den og samme situasjonen i finalen. Deretter ville de ha sytet om det i mange år framover. Men at det skjedde med Tottenham, så er det greit... lol, det er tragisk Trodde dette var CL tråden og ikke EL tråden ? 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Startet dere ikke underskriftkampanje for å få Ramos utestengt? Selv om det var Salah som prøvde å dra ham ned først? 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 "Both teams collectively covered nearly 17km less in total distance than their previous averages on their path to the Champions League final." "...only 72 per cent pass completion, the lowest in any Champions League game this season." Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Startet dere ikke underskriftkampanje for å få Ramos utestengt? Selv om det var Salah som prøvde å dra ham ned først? Salah drev med mye ufint mot Vertongen og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 https://twitter.com/TeleFootball/status/1135456671172562944 "Both teams collectively covered nearly 17km less in total distance than their previous averages on their path to the Champions League final." "...only 72 per cent pass completion, the lowest in any Champions League game this season." Kan ikke skjønne annet enn at 3 uker siden forrige tellende kamp også spilte endel inn (i tillegg til varmen). Antiklimaks ut av milde måne, kanskje spesielt for de luringene som betalte 50.000,- ++ for kampbilletter. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Startet dere ikke underskriftkampanje for å få Ramos utestengt? Selv om det var Salah som prøvde å dra ham ned først? Altså, hvis du mener det Ramos gjorde i CL finalen ifjor (dra ned og bevist holde armen til Salah, og albue keeperen vår i hode) er ok så får det gå på din kappe. Hvorfor du drar inn noe fra fjoråret i år er patetisk. Hvorfor du prøver å lage dårlig stemning er latterlig. Kanke du heller bruke fokus på å støtte laget ditt så kanskje dere klarer EL igjen neste år, Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Salah drev med mye ufint mot Vertongen og. Har ikke mye han skulle sagt 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Altså, hvis du mener det Ramos gjorde i CL finalen ifjor (dra ned og bevist holde armen til Salah, og albue keeperen vår i hode) er ok så får det gå på din kappe. Hvorfor du drar inn noe fra fjoråret i år er patetisk. Hvorfor du prøver å lage dårlig stemning er latterlig. Kanke du heller bruke fokus på å støtte laget ditt så kanskje dere klarer EL igjen neste år, Er ingen tvil om at Ramos er en kontroversiell spiller, som spiller på grensen, og som ofte bruker alle mulige skitne triks. Men verken episoden med Salah eller Karius er noe spesielt ille. Salah er uheldig, på samme måte som Gerrard var uheldig i 2014. 3 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Er ingen tvil om at Ramos er en kontroversiell spiller, som spiller på grensen, og som ofte bruker alle mulige skitne triks. Men verken episoden med Salah eller Karius er noe spesielt ille. Salah er uheldig, på samme måte som Gerrard var uheldig i 2014. Absolutt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor man skal dra frem det i DENNE tråden, et helt år etter at det skjedde. Det neste han (Benbjo_Fox) drar frem er vel noe fra finalen i 2005... Blir bare sliten av sånt 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Skjønner frustrasjonen. Skal være ærlig å si at jeg ikke unner Liverpool suksess, men må dere gjerne kose dere over at vi andre er sure, drar fram gamle ting osv. Det er jo fordi våre lag ikke er gode nok om dagen Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Jeg synes faktisk at Liverpool vant fortjent, men det er uansett patetisk av Liverpool-supporterne å klage om alt mulig som ikke går til deres favør. Jeg vil bare påpeke det Jeg synes det er skikkelig surt at Liverpool fikk en billig straffe og det drepte kampen. Jeg tror at Liverpool ville ha vunnet uansett dersom de ikke fikk straffen. Med annet ord dere har gitt oss en kjedelig finale Endret 3. juni 2019 av #Benbjo_Fox Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Beklager virkelig at vi ga deg en kjedelig finale. Var ikke engang klar over at jeg spilte eller at det var jeg som utdelte straffespark Fra spøk til revolver: det er nesten utelukkende folk som ikke er Liverpool-supportere som klager i denne tråden her nå så resonnementet ditt faller vel på sin egen urimelighet. For all del: bare fortsett å klage du, men ikke prøv å få det til å høres ut som det er vi som klager Endret 12. juni 2019 av KANE2009 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg synes faktisk at Liverpool vant fortjent, men det er uansett patetisk av Liverpool-supporterne å klage om alt mulig som ikke går til deres favør. Jeg vil bare påpeke det Husk at Liverpool har utrolig mange fans, så det vil alltid være sånn tåpelig klaging fra noen. Liverpool har også kanskje de aller mest engasjerte supporterne, på godt og vondt - men mest godt. De er kanskje de "verste" når det gjelder sånn klaging, men det er langt fra alle Liverpool-fans som er sånn. Så jeg ville ikke tilskrevet alle Liverpool-folka her inne å mene noe om den absurde Ramos-konspirasjonen. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg synes faktisk at Liverpool vant fortjent, Bra. Enig. Case closed Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 ... Med annet ord dere har gitt oss en kjedelig finale Ingen som tvang deg til å se på kampen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå