Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool er heldig med den første staffa, men Tottenham er patetiske fra start til slutt. Fremstår som en klubb som ikke ønsker å vinne noe som helst. Vel fortjent seier til Liverpool, etter en av de kjipste fotballkampene jeg har sett i hele mitt liv. Rimelig glad for at jeg hadde RL Dreamhack på skjermen, og CL på mobilen.

Men Tottenham er patetiske. Haha!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fortjent! Synes Spurs var ganske mye bedre akkurat i kveld, men Liverpool forsvarte seg godt mesteparten av kampen uten å ta noe særlig risiko. Litt ulikt Klopp, minnet litt om et Simeone eller Mourinho-lag.

Straffa synes jeg var feil idømt, men det er vel regelverket som suger mest. Sett mye rare avgjørelser på hands i CL denne sesongen, som da Otamendi ble truffet og da United fikk straffe mot PSG.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig. Enten er denne klar eller så er det som i dag. Ingen er enige. Håpløst.

Då misforstod du meg. Regelverket er slik no at dette blir straffe. Samme med city si straffe mot spurs, united si straffe mot psg osv.

Regelverket bør derimot endrast til noke som ikkje blir så urettferdig.

Endret av Whiteshit
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Merkelig mye oppgulp her. Har ikke sett en eneste som sier det ikke var fortjent.

Ser derimot masse piss om at Tottenham var tannløse. Hva skulle de gjort? Kjørt gung ho fra andre minutt og latt Liverpool contre dem i seng? Tottenham har kommet så langt i år ved å være tålmodige og vente på sjansene. De klarte ikke ta dem i dag og Liverpool endte med å vinne fair and square. Selv om de heller ikke akkurat hadde en høydare av en kamp.

Liverpool har vært kanskje verdens beste fotballag de siste 18 månedene. All ære til Klopp og de i bakgrunnen for spillestil, coaching og skikkelig gode spillerkjøp (uten å gå bananas). Virkelig et lag jeg unner å vinne over City, Chelsea, Real, PSG og de andre pengemaskinene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Liverpool er Europas beste lag!

Ikke Europas, verdens beste lag faktisk!

Herlig seier etter en mindre herlig kamp. Ekstra digg at Origi scorer den andre. Er på riktig plass til riktig tid som vanlig og avgjør kampen. 5 minutter overtid hadde nok fort vært ekkelt uten den scoringen.

En skikkelig motsats til fjorårets finale, hvor keeperen stod negativt i sentrum. Alisson var bunnsolid, selv om han ikke ble satt på de altfor store prøvene. Selv med de få og dårlige mulighetene Tottenham hadde var nok Alisson man of the match.

Ingen av lagene var særlig gode, men å si Tottenham var bedre er helt feil. Tottenham dirigerte spillet, og utav det ble det en meget kjedelig kamp. Slik gikk det når Tottenham hadde "kontroll", da ble det ballrulling på egen banehalvdel og elendig angrepsspill. Liverpool klarte alikevel å score to mål. Helt fortjent.

Hvor skal Liverpool spille champions league finale neste år? Blir det i Madrid igjen? Istanbul faktisk (takk wikipedia).

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser derimot masse piss om at Tottenham var tannløse. Hva skulle de gjort?

Prøvd å vinne kampen kanskje? Men det blir selvfølgelig vanskelig å vinne en kamp når man velger å starte kampen med 9v11. Alli og Kane var helt borte. Burde ikke startet kampen, og burde ikke vært på benken. Bunnklubbene i PL gir som regel toppklubbene i PL langt større utfordringer enn hva vi så i kveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Straffen var helt riktig i henhold til reglene, så får man heller diskutere om det er en rettferdig straff i forhold til forseelsen... må si at Tottenham overrasket meg positivt. Jeg forventet at det skulle rakne etter et uheldig mål i mot før to minutter hadde gått, men de spilte selvsikkert videre og det kunne fort endt 1-1 til FT. Liverpool sto heldigvis opp som et selvsikkert lag også, så unormalt sammenlignet med tiden før Allison og VVD, og det ble ganske sjansefattig bortsett fra et par gode sjanser til Spurs før 2-0.

Endret av knipsolini
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...