Comma Chameleon Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Fyyyfaen bedre enn på film det her Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Fyyyyy faen for noen semier. CL-trofet til England i år! Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 2-3 Tottenham er videre. Kampen slutt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 wow, synd denne ikke gikk på tv! Huh? Det gjør den jo. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Håper han blåser tvert nå. Keeperen til Ajax drøya jo mye. Lagt til 5 minutter. Spurs scorer rett over 5 minutter. Ajax får lov til å kjøre to angrep til, selv om det er Ajax som har drøyd hele tida... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Shit. Blir kjedelig finale Ja. Pool - Spurs : 5 - 2. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Helvete. Dette må vel være den objektivt mest underholdende utslagsrunden i CL noensinne? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) "Alle" trur at det skal bli kjedelig finale. Har ingen sett utslagsrundene her? Det kjem til å bli en rysare!! Endret 8. mai 2019 av Whiteshit Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Faens dritt. Jaja da var hvertfall den sikret for Liverpool, så gjenstår det og se om di får hjelp av City med å ta the double. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Hva er prognosen på hvor lenge Kane er ute? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Champions League denne sesongen har vært helt utrolig Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Huh? Det gjør den jo. på viaplay ja, viasat nekter å sende på viasat 4, synd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Hva er prognosen på hvor lenge Kane er ute?Poch har allerede uttalt at det er god sjans til at han er klar. Så han er nok minimum på benken. Winks er nok like viktig. Usikker på om han har sjans. Endret 8. mai 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Sykt. Ajax ble slitne utover i kampen, som jeg spådde. Spurs med godt trøkk, Ajax med et par virkelig gode muligheter til å kontre inn avgjørelsen. Kult med Tottenham i finalen, men blir vanskelig mot Liverpool! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 på viaplay ja, viasat nekter å sende på viasat 4, synd Sitter og ser på TV jeg. Viasport 1. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Sykt. Ajax ble slitne utover i kampen, som jeg spådde. Spurs med godt trøkk, Ajax med et par virkelig gode muligheter til å kontre inn avgjørelsen. Kult med Tottenham i finalen, men blir vanskelig mot Liverpool! Spurs var like slitne. Helt syke sjanser begge veier. Keeperen til Ajax var veldig god veldig lenge. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Kane blir klar, uansett. Jeg hadde håpet på Ajax må jeg si. Tottenham tror jeg vil passe Liverpool dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Spurs var like slitne. Helt syke sjanser begge veier. Keeperen til Ajax var veldig god veldig lenge. Ja, man må være litt heldig, det så vi Liverpool også var da Barcelona missa gigantmuligheter til 4 og 5-0 på slutten av første kampen der. Men Ajax vant langt færre dueller og andreballer i andreomgangen, flyttet beina litt saktere, akkurat som i første kampen. Mindre aggressive i presset bak, orker ikke. Også er Pochettinos grep med Wanyama ut, Eriksen dypere i banen og Llorente inn på topp ganske avgjørende i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå