Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne vært ertestuing. Ertestuing er kjempegodt

Sterkt av United. Burde hatt et eller to mål og har nøytralisert Barca godt. Et selvmål i mot som avgjorde bare

Ja, og vi kunne vært heldigere med dommeravgjørelsene også. Det er litt klisjé at jeg sier det som United-supporter, men for å si det sånn - fikk en melding av naboen min som er ihuga Chelsea-supporter der det sto:
"Husker du kampen med Øvrebø? Jeg føler med deg"

Lenke til kommentar

I kveld: 

or08fi8.png

Fokuset her inne blir vel mest på Barcelona - Manchester United. Det er alltids et håp, men historien viser at skal United gå videre her så må det utrettes et mirakel til:

• Bare én gang har Manchester United gått videre i Champions League etter å ha tapt hjemme i første kamp. Det var mot PSG.

• Barcelona har ikke tapt noen av sine 30 siste hjemmekamper i turneringen. Ikke en eneste gang har de sluppet inn mer enn ett mål.

• Barcelona har aldri tapt en hjemmekamp mot United og har gått videre 39 av 41 ganger i Europa når de har vunnet den første kampen på bortebane. Forrige gang de ikke gikk videre med et slikt utgangspunkt var i 1985.

Så kan vi legge til at Barcelona som omtrent allerede er ligamestere hvilte samtlige utespillere i helga, mens vi gjorde kun fire endringer. Delvis på grunn av skader og fordi vi må vinne alle kamper i ligaen. Så det er blitt veldig lite hvile på enkelte av våre spillere. Skal vi gå ut og presse Barcelona høyt er det en klar fordel Barcelona å ha friske bein.

Som sagt før PSG-kampen, det er ikke umulig. Men å gå videre her nå vil være en bragd av de sjeldne. 

Lenke til kommentar

Så lenge Juventus avanserer er jeg fornøyd idag.

Fordi du heller vil møte Juventus enn City i en eventuell finale? Burde ikke det ideelle være Tottenham - Ajax i den ene semien, og at Liverpool møter United i den andre? Enklere å møte United enn Barcelona, og burde være enklere å møte Spurs eller Ajax.

I den grad man kan si "enklere". Cup er cup!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Null tro på nok et Ole mirakel og trenger vanskeligst mulig kamp for City i semifinalen.

(Og ja, heller Juventus i finale enn city).

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kjipt at TV2 sender kampen i kveld på Sport1-kanalen. De veit så inderlig godt at vi Altibox-kunder ikke har tilgang til denne. Fra før av betaler jeg for Strive/TV 2 Premium/Viasport/Eurosport (Eliteserien) og jeg nærmer meg 1600,- per mnd. Syns det holder, og det er tåpelig at TV2 ikke er i stand til å sette kampen til en kanal som Altibox har i sitt sortiment, de veit nøyaktig hva de driver med - de vil ha meg over på Sumo

Lenke til kommentar

Kjipt at TV2 sender kampen i kveld på Sport1-kanalen. De veit så inderlig godt at vi Altibox-kunder ikke har tilgang til denne. Fra før av betaler jeg for Strive/TV 2 Premium/Viasport/Eurosport (Eliteserien) og jeg nærmer meg 1600,- per mnd. Syns det holder, og det er tåpelig at TV2 ikke er i stand til å sette kampen til en kanal som Altibox har i sitt sortiment, de veit nøyaktig hva de driver med - de vil ha meg over på Sumo

Er det ikke kun Viasat som har tv2 sport 1 da? Har den ikke med Telenor. Tipper det er en del av avtalen med viasat.

Lenke til kommentar

Det er visst en greie på gang mellom Altibox/Get vs TV2 pga dette. Har pågått siden de lanserte kanalen. Jeg syns det er totalt på trynet å vise sesongens kanskje største fotballkamp på en kanal som nesten ingen har mulighet for å få sett på en gang. Totalt bak mål, og ufattelig kynisk av TV2

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Altibox har prøvd å få tak i TV2 Sport 1 flere ganger. TV2 nekter. De vil at folk skal betale for Sumo.

Lenke til kommentar

Mhm, det er litt krise. Jeg prøver Sumo nå (igjen) etter noen år uten, og jeg ser at streamen er fortsatt like tragisk. Ser på opptaket av Ajax - Juve. Hakkete, lavere oppløsning på min Xbox One X kontra normal sending på TV2 Premium på dekoderen, helt utrolig at de ikke har fått på plass en skikkelig løsning. Jeg har 500/500-linje

Tips? Alternativet er å se kampen på iPaden liksom

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...