bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Har du hørt på Radioresepsjonen nå eller? Men ja, jeg er sikkert gammel Endret 9. april 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Keita er jo en målmarskin! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Allerede ja, kan bli stygt det her. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 VAR er det som skjer? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Fortjent! Jeg syns ikke det der var straffe, hvordan skal Rose holde armen ned på den blokkeringen der? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Fortjent! Jeg syns ikke det der var straffe, hvordan skal Rose holde armen ned på den blokkeringen der? Han tar jo armen ned... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 VAR er det som skjer?Det bommes Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Bra Aguero bomma. Kunne ødelagt kampen litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Wtf..!?Har ikke dommerne i cl fått beskjed å dømme på de der? Gjorde det mot City og for ubiyrd sist runde å Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Har ikke dommerne i cl fått beskjed å dømme på de der? Gjorde det mot City og for ubiyrd sist runde å Denne var veeeeldig kort avstand da. Men jo, godt poeng. Synes det var strengt å dømme straffe også på de City og United fikk i forrige runde. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Han tar jo armen ned... Ja, altså misforstå meg rett, jeg syns Rose sin arm var i en naturlig posisjon rett og slett fordi han går inn i en blokkering, han kan jo ikke gjemme vekk armene der, hvordan skal han ellers holde balansen. Jeg syns straffen var urettferdig EDIT: Jeg ser poenget til snik og daniel også. Men syns den der var litt vel streng. Men la gå, jeg håper i alle fall det blir dønn klare retningslinjer på dette fremover Endret 9. april 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Liverpool er virkelig magisk gode i år. Gruser nok Barca i semien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Så lenge linja har blitt lagt og dømmes likt for alle er det greit spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Salah daaaaaaa Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Liverpool er virkelig magisk gode i år. Gruser nok Barca i semien.I år, 2019 altså, har Liverpool vært skikkelig rævva spillemessig (med noen hederlige unntak), men fått resultatene med seg. Mange sliteseire. Du er vel en av de som har skrytt mest av Liverpool på forumet i år 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Så lenge linja har blitt lagt og dømmes likt for alle er det greit spør du meg. Det eneste er at man da kan få straffer for alt mulig. Kan fort bli litt "mye". Men ja, jeg er ikke uenig med tankegangen din i det heletatt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 I år, 2019 altså, har Liverpool vært skikkelig rævva spillemessig (med noen hederlige unntak), men fått resultatene med seg. Mange sliteseire. Du er vel en av de som har skrytt mest av Liverpool på forumet i år Han er deres mest dedikerte supporter. Han har nok YNWA-sengetøy skal du se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Mønsterangrep! Sånn vil vi se Hendo spille!!!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Flere som sliter med Viaplay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå