bshagen Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Faen. Slapp helt av. Solskjær er fornøyd, og syns har rett. Viktig for gutta å få spille de store kampene https://www.united.no/nyhetsarkiv/det-er-disse-kampene-vi-onsker-og-trenger/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Kunne ikke vært mer enig, det blir gøy! Men sjansen er jo betydelig mindre for å gå videre med Barcelona på motsatt halvdel. Men sjanseløse er vi absolutt ikke 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Leste nettopp papirversjon av vg. 0 sider om champions league trekningen. 4 sider om Solskjær. Huff. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Leste nettopp papirversjon av vg. 0 sider om champions league trekningen. 4 sider om Solskjær. Huff. Det må vi jo kunne si at er særdeles hyggelig. Synd for deg da selvsagt. Men det er vel sånn at du ikke visste om trekningen pga dette? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Vet jo det meste angående det som står i sporten før det kommer på trykk, vil jo lese likevel. Fint med Solskjær- intervju for 26 gang, men lov å skrive om de resterende sportsnyhetene også. Blir veldig nisselue. =) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Da er det klart for kvartfinaler. I kveld: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Gleder meg jeg. Liverpool uten Robbo grunnet karantene er litt urovekkende, men verre er min attitude foran kampen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Håper Spurs kan ødelegge Citys kvadruppel-håp. Det hadde vært stas om de kom seg til semifinalen, men da bør de vinne hjemme. Tipper stemninga på den nye stadion blir elektrisk i kveld. Synd kampene går samtidig, ender vel opp med å prøve å se begge to! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det er jo ingen tvil om hvilken av disse kampene som er mest interessant, Spurs på ny stadion i Ultra HD vs Liverpool sin walkover-trekning på Anfield? 4 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det er jo ingen tvil om hvilken av disse kampene som er mest interessant, Spurs på ny stadion i Ultra HD vs Liverpool sin walkover-trekning på Anfield? Famous last words. ^^ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Var det ikke derfor de innførte 2 kamptidspunkter for at man skal kunne se begge? dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Jo, men ikke under kvartfinalene. Ræv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Spurs på ny stadion i Ultra HD Hvor sendes det i 4K? Har mast om 4K fotball i årevis men det er ingen som klarer å levere Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Hvor sendes det i 4K? Har mast om 4K fotball i årevis men det er ingen som klarer å levereViasat har sendt i UHD de siste par sesongene. Tror det kun fungerer med UHD-boksen deres eller Apple TV 4K. Edit; her er måtene du kan se på: https://kundeservice.viaplay.no/ultra-hd/ Endret 9. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Viasat har sendt i UHD de siste par sesongene. Tror det kun fungerer med UHD-boksen deres eller Apple TV 4K. Edit; her er måtene du kan se på: https://kundeservice.viaplay.no/ultra-hd/ Hmm. Kanskje jeg må teste. Står at du må ha nettverkskabel da. Virker litt rart da mitt wi-fi fint takler den hastigheten. Og det gjelder en Android TV som i praksis er en innebygd chromecast ultra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Milner på vb. Keita i laget, spennende Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 CC, jeg har Viasat UHD-kanalen via Altibox Må virkelig si, av alle disse nye og moderne stadionene, så syns jeg Tottenham har gjort mye riktig og må gratulere de med en flott stadion! Digg å se en flunka ny stadion som er intim, bratt og at det ikke er *60m* fra dødlinja til tribunen! Kudos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå