toreae Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Synes det er helt flott at det ble dømt straffe (dog ikke resultatet av det). Det er for mye luft mellom kropp og arm. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Pff, den armen der va 3 meter rett ut med mine United øyner, veit ikkje ka dåke andre har sett Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Personlig mener jeg at det ikke burde bli dømt og at hands regelen eventuelt burde endres. Regelen blir endret fra sommeren av. Regelverket rundt hands blir mye klarer, og dette ville vært en straffe utifra det nye på grunn av nettopp den nevnte luften mellom kropp og arm. Om det skulle vært straffe utifra dagens regelverk tørr jeg ikke prøve å svare på. Fornøyd med at det ble dømt, riktig eller ikke Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Var det regelendring, eller presisering? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Kan nevne at britene i studioet, på den kanalen jeg så på her i Afrika, mente dette var korrekt dømt Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Paul Ince: We can’t get too sucked in by what Ole’s done at #MUFC. I could have gone in and done the same thing. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Kan nevne at britene i studioet, på den kanalen jeg så på her i Afrika, mente dette var korrekt dømt Fra regelverket. HANDLING THE BALL The following must be considered: the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand) the distance between the opponent and the ball (unexpected ball) the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Paul Ince: We can’t get too sucked in by what Ole’s done at #MUFC. I could have gone in and done the same thing. We'll never know. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Synes straffa var grei, synes også straffa Schalke fikk mot City var grei så det er godt det er kontinuitet i dømmingen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Råeste jeg har sett fyfaen!!!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Gratulere med CL pokalen, United. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Trekker sikkert Spurs, Pool eller City. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Jeg har telt 5-4 i sjanser til United mot PSG så velfortjent seier. PS: Som MU fan er jeg ikke helt nøytral. Endret 8. mars 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Det er godt gjort då eg trur alt av skudd united gjorde gjekk inn i Paris? Då har eg faktisk inkludert handsskuddet, som blei til straffe. =) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 Uniteds skudd: Lukakus første mål, Rashford sitt skudd som Buffon gir retur på, Lukakus andre mål, Dalot sitt skudd i armen på Kimpembe og straffa til Rashford. Heldige og effektive. Men var det ufortjent? Nah, det var en kampplan som fungerte til punkt og prikke etter Solskjær tok av Bailly. Med ti mann ute, uerfarne spillere på dette nivået og unggutter på banen så var det en bragd. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 vi hadde utvilsomt en del flaks. Men man kan aldri si det er ufortjent når motstanderen skaper såpass lite, og ikke scorer på de sjansene de har. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Lov å vere heldig, og effektiv. Men 5 sjanser utav det var no eksepsjonelt. =) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Fredag slo Uefa fast at dommeren gjorde rett da han dømte straffe. https://www.tv2.no/sport/10466234/ Endret 8. mars 2019 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå